آموزش طراحی کاتالوگ و عکاسی صنعتی

به گزارش مرجع مقالات، طراحی کاتالوگ و عکاسی صنعتی دو عنصر جدایی ناپذیر می باشند، لزوم این موضوع زمانی نمایان می گردد که کاتالوگ تاثیر گذار می خواهید که بتواند هنگامی که به دست مخاطب می رسد، آن فرد را به مشتری شما تبدیل کند. بی شک تصاویری که در کاتالوگ شما چاپ می گردد، عنصر زیبنده ی طراحی کاتالوگ شماست.

 
آموزش طراحی کاتالوگ و عکاسی صنعتی

ملموس ترین قسمتی که ذهن مخاطب به سرعت می تواند با آن ارتباط برقرار کند، تصاویر می باشند. از جهتی زیبا ترین عکس ها و طراحی ها با کیفیتی پایین نمیتواند نگاه مخاطب را به خود جلب نماید. چرا این تاکید وجود دارد که طراحی کاتالوگ و عکاسی صنعتی مکمل یکدیگرند.

اگر عکس یا تصویر را از اینترنت دانلود کنید، مسلما تکراری است و این عکس منحصرا به ارگان شما تعلق ندارد و در چاپ هم کیفیت مطلوبی نخواهد داشت. از جهتی دیگر چنانچه عکس برای مخاطب تکراری جلوه کند، توجهش را جلب نخواهد نمود و آن تاثیری که باید را نخواهد گذاشت ولی کیفیتی که عکاسی صنعتی در هنگام چاپ به شما می دهد، بسیار متمایز و بی همتا ست و اصلا با چاپ عکس های دیگر قابل مقایسه نیست.

اگر بتوانید هارمونی و هماهنگی را در پس زمینه ی تصویر با خود آن تصویر ایجاد کنید، جلوه ی ویژه ای خلق می گردد که به گونه ای سه بعدی و برجسته دیده خواهد شد. حتی می توان به گونه ای عکس را به چاپ رساند که به حالتی برجسته نمایان گردد که بی اندازه نگاه مخاطب را در خود غرق خواهد نمود. توجه گردد متن های مورد نظرتان از عکس فاصله ی لازم را داشته باشد. در متنی که با توجه به تصویر یا عکس تان در نظر گرفتید، پیشنهاد می گردد اجازه دهید خود تصویر بیشتر خودنمایی کند و کمتر در متن از جملات تبلیغی و تعریف بهره ببرید.

بهتر است عکس ها به طور متوازن در صفحه های کاتالوگ تقسیم گردد و هر دو صفحه حداقل یک یا دو عکس ویژه را به خود اختصاص دهد. به گونه ای نباشد که عکس ها پشت سر هم باشد، چرا که باعث می گردد خیلی اوقات مخاطب حتی از قسمت هایی که شامل متن می گردد، عبور هم نکند تا چشمش به عناوین بیفتد. اندازه و نوع قلمی که برای متون استفاده می کنید ترجیحا از سه سایز بیشتر نگردد.

انتشار: 8 آبان 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 369

به "آموزش طراحی کاتالوگ و عکاسی صنعتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش طراحی کاتالوگ و عکاسی صنعتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید