آموزش موفقیت در مصاحبه های کاری با هوش مصنوعی

به گزارش مرجع مقالات، موفقیت در مصاحبه های کاری احتیاج به اطلاع از بعضی ظرائف و نکات دقیق دارد و یک برنامه هوش مصنوعی می تواند در این زمینه به علاقمندان یاری کند.

آموزش موفقیت در مصاحبه های کاری با هوش مصنوعی

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از نیواطلس، موفقیت در مصاحبه های کاری احتیاج به اطلاع از بعضی ظرائف و نکات دقیق دارد و یک برنامه هوش مصنوعی می تواند در این زمینه به علاقمندان یاری کند.

برنامه ای که به این منظور طراحی شده، Interview School Premium Plan نام دارد که یک برنامه هوش مصنوعی است که می تواند به کاربران برای ارتقای توانایی هایشان برای انجام مصاحبه کاری یاری کند.

این برنامه 73 دلاری به وسیله انجام تبادل نظر با فرد داوطلب و بعضی پرسش و پاسخ ها می تواند آموزش های لازم را به وی منتقل کند. هوش مصنوعی برنامه مذکور با اطلاع از انبوهی از مصاحبه های صورت گرفته پرسش هایی دقیق و به روز را از مصاحبه شونده طرح می نماید.

این پرسش ها از شرکت ها و موسسات مشهوری مانند دراپ باکس، اسلک سروی مانکی و غیره جمع آوری شده اند. این برنامه با دقت به پاسخ های کاربران نیز گوش می نماید و بازخورد دقیقی به داوطلب ارائه می نماید. آنالیز لحن و تن صدا، میزان اعتماد به نفس و محتوای پاسخ ها نیز در دستور کار برنامه مذکور قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 139

به "آموزش موفقیت در مصاحبه های کاری با هوش مصنوعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش موفقیت در مصاحبه های کاری با هوش مصنوعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید