اخبار جدید از پرسپولیس، خروج وینگر چپ پرسپولیس از فهرست یحیی

به گزارش مرجع مقالات، اگرچه هنوز از فهرست خروجی های پرسپولیس به صورت رسمی نامی برده نشده، ولی به نظر می رسد باید علی شجاعی، وینگر این تیم که از نساجی راهی پرسپولیس شد را یکی از همین خروجی ها دانست.

اخبار جدید از پرسپولیس، خروج وینگر چپ پرسپولیس از فهرست یحیی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بسیاری از باشگاه ها برای آغاز جابجایی زمستانی لحظه شماری می نمایند تا با تقویت تیمشان، جهت روشن تری را برای نیم فصل دوم ترسیم نمایند. در این بین، پرسپولیس، مدافع عنوان قهرمانی هم مستثنی نیست و همان طور که پیش تر مدیران این باشگاه هم تایید نموده اند در پی خرید بازیکنان تازه نفس هستند.

البته که این مورد فقط یک روی سکه است، چون ورود بازیکنان جدید به معنی خروج عده ای از بازیکنان کنونی پرسپولیس است. اگرچه مدیران باشگاه با واژه ها بازی می نمایند و از خروج قرضی نام می برند، ولی در واقعیت موجود خللی ایجاد نمی نماید: اینکه این دسته از بازیکنان در تفکرات یحیی گل محمدی جایی ندارند.

اگرچه هنوز از فهرست خروجی های پرسپولیس به صورت رسمی نامی برده نشده، ولی به نظر می رسد باید علی شجاعی، وینگر این تیم که از نساجی راهی پرسپولیس شد را یکی از همین خروجی ها دانست. او از زمان ورودش به باشگاه هرگز فرصتی برای بازی به صورت متوالی به دست نیاورده و یکی دوباری هم که بازی نموده به دلیل مصدومیت سعید آقایی مدافع چپ این تیم بوده است.

نکته مهم اینکه شجاعی از اینکه در پست تخصصی اش که همان وینگر است به بازی گرفته نشده دل خوشی ندارد. این عدم دلخوشی به این معنی است که او ترجیح می دهد در چشم یحیی به عنوان یک وینگر دیده گردد. درست از همین لحظه است که کار برای او سخت می گردد؛ واقعیت این است که پیوستن مهدی ترابی به پرسپولیس بیش از هر زمان دیگری جا را برای علی شجاعی تنگ می نماید.

به گزارش فرارو، ترابی در همان پستی بازی می نماید که شجاعی آرزویش را دارد. پس تا همینجا یک رقیب به فهرست رقبای بیشمار شجاعی در پرسپولیس اضافه شده است. از این گذشته، با اضافه شدن مهاجمان پرسپولیس در نیم فصل دوم، آن وقت امید عالیشاه هم دوباره از فهرست مهاجمان خارج می گردد و به جمع وینگر های پرسپولیس اضافه می گردد.

این بدان معنی است که احتیاج پرسپولیس در پست وینگر برای ادامه رقابت های فصل، در همه جبهه ها، تامین شده است و علی شجاعی با ماندنش در باشگاه به آینده فوتبالی اش ضرر می زند. با توجه به اینکه او حتی در ترافیک سبک نیم فصل پرسپولیس هم جایی برای بازی در ترکیب اصلی به دست نیاورده، بعید است در پرسپولیس برای ادامه فصل جایی داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1472

به "اخبار جدید از پرسپولیس، خروج وینگر چپ پرسپولیس از فهرست یحیی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخبار جدید از پرسپولیس، خروج وینگر چپ پرسپولیس از فهرست یحیی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید