ارزش روز سهام عدالت چقدر است؟

به گزارش مرجع مقالات، تهران (پانا) - ارزش روز سهام عدالت امروز (سه شنبه) برای افرادی که دارای سهام یک میلیون تومانی هستند به رقم حدود 20 میلیون تومان رسید.

ارزش روز سهام عدالت چقدر است؟

ارزش سهام عدالت در ماه های اخیر نوسان زیادی را تجربه نموده است، معاملات بازار سهام امروز (سه شنبه) در حالی به خاتمه رسید که شاخص کل بیش از 55 هزار واحد کاهش داشت و در ادامه فرایند اصلاحی شاخص بورس ارزش سهام عدالت یک میلیون تومانی به حدود 20 میلیون تومان رسید و ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی به حدود 10 میلیون و 241 هزار تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته بیش از 541 هزار تومان کاهش داشت.

ارزش سهام یک میلیون تومانی تا قبل از آغاز اصلاح بازار سهام در تابستان به بیش از 38 میلیون تومان رسیده بود اما به مرور و قرار دریافت فرایند معاملات بورس در فاز اصلاحی از ارزش این سهام در بازار کاسته شد.

اکنون اقبال بازار سهام به سمت سهام شرکت کوچک پیش رفته است، این در حالیست که نمادهای حاضر در سبد سهام عدالت جزو سهام عظیم و بنیادین بازار هستند که این امر موجب شده است تا صنایع قرار گرفته در سبد سهام عدالت فرایند نزولی بیشتری را نسبت به سایر صنایع تجربه نمایند.

آزادسازی سهام عدالت از جمله مسایلی بود که در چند سال اخیر مورد بحث بسیاری از مسئولان قرار داشت، عرضه آن در بورس به عنوان چالشی جدی در بازار مدنظر قرار گرفته بود و فقط در انتظار اجازه رهبر معظم انقلاب بود که در نهایت این اقدام در 9 اردیبهشت ماه امسال با صدور ابلاغیه ای از سوی رهبر معظم انقلاب آزادسازی و به وسیله دو روش با عنوان آزادسازی به روش مستقیم و نیز غیرمستقیم فرصت تصمیم گیری را در اختیار مشمولان این سهام قرار داد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1365

به "ارزش روز سهام عدالت چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزش روز سهام عدالت چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید