از کسانی که حق ما را خوردند نمی گذریم، مدیران استقلال مقصر هستند

به گزارش مرجع مقالات، محمد نوازی در مصاحبه با خبرنگاران در مورد صحبت هایی مبنی بر اینکه وی حکم توقیف اموال باشگاه استقلال را گرفته است، گفت: من هیچ طلبی از باشگاه استقلال ندارم و زمانی که باید حقم را می گرفتم نتوانستم این کار را بکنم و هرگز به دنبال توقیف اموال باشگاه استقلال نبوده ام.

از کسانی که حق ما را خوردند نمی گذریم، مدیران استقلال مقصر هستند

هافبک پیشین استقلال گفت: من حنیف را به باشگاه استقلال بردم به این خاطر که مطالبات زیادی از باشگاه داشت و طی صحبتی که وی با مدیرعامل و معاون باشگاه انجام داد، قرار شد مطالبات او در اوایل فصل گذشته پرداخت گردد که از آن موقع تا به الان نزدیک به 9 ماه گذشته ولی هنوز چنین اتفاقی صورت نگرفته است.

نوازی در ادامه گفت: طی توافقی که حنیف عمران زاده با مسئولان باشگاه داشت، وی قرار شد چیزی حدود 800 میلیون از طلبش را ببخشد و 500 میلیون را دریافت کند که متأسفانه هنوز نتوانسته به پولش دست پیدا کند. قرار بود نصرالله عبداللهی که آن موقع سرپرست باشگاه بود به ما یاری کند تا این مشکل رفع گردد و طی صحبت هایی که انجام گرفت، توافق به عمل آمد تا مبلغ 500 میلیون را طی 3 فقره چک به حنیف داده که آن را هم سر زمان نقد کند ولی این اتفاق رخ نداد و عمران زاده تهدید کرد که اگر مطالبات او پرداخت نگردد به AFC شکایت می نماید.

وی با انتقاد از مسئولان باشگاه استقلال، گفت: چطور آنها که به درد باشگاه نخورده اند و هیچ امتیاز مثبتی برای این تیم نداشتند توانستند تا ریال آخر پول خود را بگیرند اما کسانی که سال ها برای این تیم بازی کردند، کتک خوردند و مصدوم شدند همچنان طلبکار هستند و به پولشان هم دست پیدا نکردند. باید ما هم مثل برخی ها مصاحبه می کردیم و موضوع را علنی می کردیم. مطمئناً اگر ما اهل جار و جنجال بودیم، می توانستیم تمام مطالباتمان را دریافت نموده و مستأجر نباشیم.

وی تأکید کرد: از آنهایی که حق ما را خوردند، نخواهیم گذشت و خداوند جواب آنها را خواهد داد. ولی من به خاطر علاقه ای که به استقلال داشتم، هرگز دست به چنین کاری هم نمی زدم.

نوازی در سرانجام گفت: ما قبلاً در استقلال بازی می کردیم و حالا هوادار این تیم هستیم. امیدوارم استقلال همواره پیروز باشد ولی به مدیران این باشگاه توصیه می کنم که به فکر بازیکنانی هم که دوره بازی شان به سر رسیده و اهل جار و جنجال نیستند، باشند زیرا ما این تیم را دوست داریم و نمی خواهیم خدای نانموده برای باشگاه درد سر به وجود بیاید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 202

به "از کسانی که حق ما را خوردند نمی گذریم، مدیران استقلال مقصر هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از کسانی که حق ما را خوردند نمی گذریم، مدیران استقلال مقصر هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید