استقلال نیم فصل سختی در پیش دارد، نباید بازیکنی از دست برود

به گزارش مرجع مقالات، بهروز پرورش خواه در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: استقلالی ها به هر طریق ممکن خود را در آستانه شروع نیم فصل دوم می بینند. تغییرات اجباری روی نیمکت این تیم ایجاد شده و حالا آنها باید از سرمربی جدیدشان حمایت نمایند تا اتفاقات بدتری برای آنها نیفتد.

استقلال نیم فصل سختی در پیش دارد، نباید بازیکنی از دست برود

وی اضافه کرد: فرهاد مجیدی چهره ای شناخته شده در استقلال است و از حق نگذریم باید گفت او آبرو و اعتبارش را کف دست گرفته و برای آبرو و اعتبار استقلال به میدان آمده است. لذا چنین فردی شایسته حمایت است و من امیدوارم باشگاه نیز تمام قد پشت سرمربی جدیدش بایستد.

پیشکسوت آبی ها گفت: استراماچونی رفت و دیگر جایز نیست به گذشته برگردیم و داغ دل طرفداران را تازه کنیم. اما بد نیست که از اتفاقات گذشته درس بگیریم تا در آینده دچار چالش های جدید نشویم.

پرورش خواه بیان داشت: متاسفانه طرفداران استقلال خاطرات خوشی از امروز و فردا کردن ندارند. استقلالی ها با درس دریافت از اتفاقات استراماچونی باید هرچه سریعتر پول شیخ را بپردازند تا او با خیال راحت تمرین کند. این مهم ترین کاری است که باید در این باشگاه صورت گیرد.

هافبک پیشین آبی پوشان توضیح داد: هنوز که بازیکن جدیدی در جابجایی جذب نشده امیدوارم اتفاقاتی نیفتد تا همین چند بازیکنی هم که داریم از دست مان بروند. استقلال نیم فصل بسیار سخت و فشرده ای در پیش دارد که در صورت غفلت صدمات جبران ناپذیری به این تیم وارد خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 681

به "استقلال نیم فصل سختی در پیش دارد، نباید بازیکنی از دست برود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال نیم فصل سختی در پیش دارد، نباید بازیکنی از دست برود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید