اسکوچیچ: حق ارتکاب هیچ اشتباهی را نداریم، از بازیکنانم انضباط می خواهم نه انگیزه

به گزارش مرجع مقالات، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد، او و شاگردانش در دیدارهای پیش رو حق ندارند، هیچ اشتباهی را مرتکب شوند.

اسکوچیچ: حق ارتکاب هیچ اشتباهی را نداریم، از بازیکنانم انضباط می خواهم نه انگیزه

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در ابتدا گفت: چیزی که از بازیکنانم می خواهم انضباط است، نه انگیزه. نیازی نیست به انگیزه اشاره کنم، چراکه وقتی کسی کشورش را نمایندگی می نماید باید سرشار از انگیزه باشد. وقتی برای تیم ملی ایران بازی می کنیم، 80 میلیون دلیل برای داشتن انگیزه داریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به تمرکز اعضای این تیم روی نخستین بازی از دور برگشت مسابقات، گفت: اکیداً همه را در تیم ملی از فکر کردن یا صحبت کردن در خصوص مسابقات گروهی مان در آینده منع می کنم. تنها دغدغه ذهنی ما در حال حاضر بازی با هنگ کنگ است و سایر مسائل فقط باعث به هم خوردنِ تمرکزمان می گردد. زمانی که همه چیز بر وفق مراد باشد مسلماً همه چیز آسان خواهد بود، اما باید در شرایطی ذهنیت صحیح را حفظ کرد که همه چیز برضد ماست.

اسکوچیچ با یادآوری خواسته خود از ملی پوشان توضیح داد: حق نداریم هیچ اشتباهی مرتکب شویم. من از بازیکنانم می خواهم شخصیت شان را به نمایش بگذارند. آنها ظرفیت لازم برای موفقیت را تمام و کمال دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 خرداد 1400 بروزرسانی: 24 خرداد 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1636

به "اسکوچیچ: حق ارتکاب هیچ اشتباهی را نداریم، از بازیکنانم انضباط می خواهم نه انگیزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکوچیچ: حق ارتکاب هیچ اشتباهی را نداریم، از بازیکنانم انضباط می خواهم نه انگیزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید