اعمال معدل در کنکور به نفع دانش آموزان است

به گزارش مرجع مقالات، به گزارش خبرنگاران، سید محمد بطحائی در ادامه برنامه های سفر خود به شهرستان عسلویه عصر آدینه در بازدید از کلاس های تقویت بنیه علمی دبیرستان حضرت مریم (س) در روستای اخند گفت: امروز شاهد اجرای طرح های خوبی در شهرستان عسلویه بودیم.

اعمال معدل در کنکور به نفع دانش آموزان است

وی توسعه و تقویت زیرساخت های آموزشی را بسیار مهم دانست و افزود: با پیگیری های مسئولان استان بوشهر و نماینده جنوب استان در مجلس، امروز 25 طرح عملیاتی برای ساخت فضای های آموزشی و پرورشی در عسلویه شروع شده است.

وزیر آموزش و پرورش اجرای این طرح های زیرساختی را بسیار مهم دانست و اعلام نمود: برای دستیابی به پیشرفت باید نیروی انسانی قوی داشته باشیم که نیروی انسانی توانمند از دل مدارس بیرون می آید.

بطحائی در ارتباط با نگرانی های دانش آموزان از کنکور اعلام نمود: از سال آینده معدل در کنکور سراسری اعمال خواهد شد که اجرای آن بسیار به نفع دانش آموزان است.

وزیر آموزش و پرورش با حضور در کلاس های دبیرستان حضرت مریم (س) در روستای اخند از نزدیک در جریان چگونگی اجرای طرح نهاده شد و ضمن صحبت با دانش آموزان از آنان خواست تا مسائل آموزشی و پرورشی مدرسه و مسائل خود را بیان نمایند.

دانش آموزان نیز در این دیدار خواهان تدوام کلاس های تقویت بنیه علمی، افزایش سهمیه شهرستان و تجهیز آزمایشگاه ها شدند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 123

به "اعمال معدل در کنکور به نفع دانش آموزان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعمال معدل در کنکور به نفع دانش آموزان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید