القاعده و داعش در مأرب در کنار مزدوران سعودی می جنگند

به گزارش مرجع مقالات، به گزارش خبرنگاران به نقل از المسیره، عبدالعزیز بن حبتور نخست وزیر دولت نجات ملی یمن امروز شنبه سخنانی را در مورد آخرین تحولات امنیتی مأرب مطرح نمود و از نقش آفرینی تکفیریها در این نبرد پرده برداشت.

القاعده و داعش در مأرب در کنار مزدوران سعودی می جنگند

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: امروز ما شاهد آن هستیم که تروریست های تکفیری القاعده و داعش دوشادوش مزدوران سعودی در نبرد مأرب در حال جنگ با نیروهای ارتش یمن هستند.

این درحالی است که نخست وزیر دولت نجات ملی یمن پیشتر نیز از حضور تکفیریها در کنار مزدوران سعودی در بعضی نقاط این کشور اطلاع داده بود. پیشتر هم یک عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن از تداوم پیشروی این نیروها در جبهه مأرب اطلاع داد.

محمد البخیتی گفت: پیشروی نیروهای مسلح یمن در مأرب ادامه دارد. وی اضافه نمود: اگر کشورهای متجاوز با توقف جنگ در تمام جبهه ها موافقت نمایند ما هم نبردها را متوقف خواهیم کرد. البخیتی ادامه داد: فرماندهان ائتلاف متجاوز در مأرب حضور دارند. ما نسبت به پیروزی در جنگ اطمینان داریم.

این مقام یمنی گفت: کشورهای متجاوز خواهان توقف جنگ تنها در جبهه هایی هستند که در آنها شکست می خورند نه تمام جبهه ها. البخیتی با بیان اینکه کشورهای متجاوز مانع ورود فرآورده های نفتی به یمن می شوند و مراکز انسانی در معرض تهدید قرار دارند، اضافه نمود: کشورهای متجاوز با توقف جنگ و برقراری صلح همه گیر مخالفت می ورزند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1479

به "القاعده و داعش در مأرب در کنار مزدوران سعودی می جنگند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "القاعده و داعش در مأرب در کنار مزدوران سعودی می جنگند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید