امامعلی: مقابل استقلال مستحق برد بودیم، بهترین تصمیم این بود که حسینی را دریبل بزنم

به گزارش مرجع مقالات، مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: بازی در استادیوم آزادی برای من بد نشد و خوشحالم که برای تیمم در ملاقات با استقلال گل زدم.

امامعلی: مقابل استقلال مستحق برد بودیم، بهترین تصمیم این بود که حسینی را دریبل بزنم

فراز امامعلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد بازی با استقلال که با تساوی 2-2 به خاتمه رسید گفت: چند ساعت قبل از بازی به ما خبر دادند که این بازی در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد. زمین چمن آزادی با استادیوم شهر قدس قابل قیاس نیست و این موضوع به ما یاری کرد تا از لحاظ تاکتیکی شرایط خوبی داشته باشیم. بازی در استادیوم آزادی برای من بد نشد و خوشحالم که توانستم در این ملاقات برای تیمم گل بزنم.

مهاجم پیکان در مورد گلی که به ثمر رساند، تاکید نمود: وقتی مهاجم در موقعیت تک به تک به دروازه بان نزدیک می گردد کار سخت تری دارد. حسینی دست هایش را باز نموده بود و اگر ضربه می زدم شاید توپ گل نمی شد، در آن صحنه مدافع حریف هم مرا تعقیب می کرد و امکان داشت شارژم کند. بهترین تصمیم این بود که حسینی را دریبل کنم و خوشحالم که توپ وارد دروازه شد.

امامعلی در پاسخ به این پرسش که آیا تساوی در این بازی عادلانه بود؟ گفت: ما مستحق برد بودیم و باید سه امتیاز را می گرفتیم. در این بازی یک پنالتی از دست دادیم و یک پنالتی هم برای پیکان گرفته نشد ضمن اینکه موقعیت های خوبی را هم از دست دادیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 592

به "امامعلی: مقابل استقلال مستحق برد بودیم، بهترین تصمیم این بود که حسینی را دریبل بزنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امامعلی: مقابل استقلال مستحق برد بودیم، بهترین تصمیم این بود که حسینی را دریبل بزنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید