امضای تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون های بدنسازی و ورزش های دانشگاهی

به گزارش مرجع مقالات، تفاهم نامه همکاری میان دو فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی و پرورش اندام به امضا رسید.

امضای تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون های بدنسازی و ورزش های دانشگاهی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، به منظور همکاری موثر علمی و ورزشی فی مابین فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی و فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برای استفاده مطلوب از ظرفیت ها و توانایی های علمی، آموزشی و ارتقای رشته های پرورش اندام و پاورلیفتینگ در دانشگاه ها در ابعاد همگانی و قهرمانی تفاهم نامه همکاری میان دو فدراسیون به امضا رسید.

در این تفاهم نامه برگزاری دوره های مربیگری، داوری و کارگاه های آموزشی توسط فدراسیون و هیئت های ورزش های دانشگاهی در مراکز استان ها برای اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور و برگزاری مسابقات پرورش اندام، فیزیک، فیزیک کلاسیک و پاورلیفتینگ دانشگاه ها آمده است. همچنین در حیطه آموزش نیز فدراسیون بدنسازی برای برگزاری دوره های آموزشی با فدراسیون دانشگاهی همکاری خواهد نمود.

از سوی دیگر مقرر شد اماکن ورزشی که در استان های مختلف در اختیار فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی است، در صورت احتیاج در اختیار هیئت های استانی بدنسازی قرار بگیرد.

همچنین با توجه به تایید رشته های مچ اندازی و پاورلیفتینگ و پرورش اندام از سوی فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی، مقرر شد این رشته ها در تقویم ورزشی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی قرار بگیرد.

در نهایت نیز مقرر شد رشته های زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی از جمله مچ اندازی و پاورلیفتینگ و پرورش اندام در لیست اعزام های برون مرزی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی قرار داشته باشند.

این تفاهم نامه همکاری میان هادی بشیریان رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی و عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در محل فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی به امضا رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1491

به "امضای تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون های بدنسازی و ورزش های دانشگاهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون های بدنسازی و ورزش های دانشگاهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید