انتاریو برای متقاضیان اکسپرس انتری دعوتنامه صادر کرد

به گزارش مرجع مقالات، انتاریو در واپسین روزهای سال 2019 به وسیله راستا مهاجرتی Skilled Trades برای 667 متقاضی اکسپرس انتری دعوتنامه صادر کرد. بدین ترتیب تعداد دعوتنامه های صادره به وسیله برنامه مهاجرت استانی انتاریو طی امسال به 7350 عدد رسید. این در حالی است که انتاریو در امسال تنها 6650 متقاضی سهمیه داشته است و می توانسته برای این تعداد دعوتنامه صادر کند. اما صدور این دعوتنامه های اضافی به برنامه مهاجرت استانی انتاریو اجازه می دهد به رسیدگی به درخواست ها فراتر از این مقدار ادامه دهد.

انتاریو برای متقاضیان اکسپرس انتری دعوتنامه صادر کرد

لازم به ذکر است برنامه مهاجرت استانی به استان ها و منطقه ها کانادا که در این برنامه شرکت نموده اند اجازه می دهد تا سالانه تعداد معینی متقاضی مهاجرت کاری واجد شرایط را برای اقامت دائم کانادا انتخاب نمایند. روز چهارشنبه برنامه مهاجرت استانی انتاریو اعلام نمود که به وسیله Skilled Trades Stream برای 667 متقاضی اکسپرس انتری expression of interest صادر نموده است. این راستا مهاجرتی یکی از سه راستا مهاجرتی اصلی برنامه مهاجرت استانی انتاریو است که به سیستم اکسپرس انتری فدرال مرتبط است.

بعلاوه لازم به ذکر است برنامه مهاجرت استانی انتاریو اعلام نموده است که به 250 درخواست دیگر از طرف کارگران خارجی موقت که در مشاغل دارای سطح مهارتی C سابقه کار دارند رسیدگی خواهد نمود. انتخاب این تعداد متقاضی، بخشی از اقدام فدرال است که ابتدای امسال اعلام شده و به موجب آن 2000 کارگر خارجی با سطح مهارتی میانه که در جامعه کانادا جا افتاده اند و به صورت بلند مدت در این کشور کار نموده اند می توانند شرایط خود را به اقامت دائم تبدیل نمایند.

این دعوتنامه ها باز هم به ما یادآوری می نماید که می توان در سیستم جامع رتبه بندی امتیاز کم داشت، اما به وسیله برنامه مهاجرت استانی از طرف دولت فدرال دعوت به تقاضا جهت اقامت دائم کانادا شد.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 19 شهریور 1400 بروزرسانی: 19 شهریور 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1772

به "انتاریو برای متقاضیان اکسپرس انتری دعوتنامه صادر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتاریو برای متقاضیان اکسپرس انتری دعوتنامه صادر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید