انتشار دو کتاب ایرانی در ایتالیا و لبنان با حمایت دبیرخانه گرنت

به گزارش مرجع مقالات، علی فریدونی از انتشار تربیت های پدر در ایتالیا و برف سرخ در لبنان با حمایت دبیرخنه طرح گرنت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اطلاع داد.

انتشار دو کتاب ایرانی در ایتالیا و لبنان با حمایت دبیرخانه گرنت

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایبنا علی فریدونی، دبیر طرح گرنت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اشاره به جدیدترین فعالیت های این دبیرخانه بیان نمود: کتاب تربیت های پدر نوشته محمد طلوعی، از سوی انتشارات Ponte 33 ایتالیا و حمایت 1200 یورویی دبیرخانه گرنت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به زبان ایتالیایی منتشر شده است.

وی اضافه کرد: تربیت های پدر در ایران به همت انتشارات افق، منتشر و وارد بازار نشر شده است. فریدونی ادامه داد: کتاب برف سرخ نوشته سیدحسین مرتضوی کیاسری نیز از سوی انتشارات Dar Alhadarah Al-Islamiya لبنان به زبان عربی ترجمه و وارد بازار این کشور شده است.

مدیرکل دفتر مجامع و فعالیت های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کتاب برف سرخ را انتشارات نوج منتشر نموده و با کوشش آژانس ادبی تماس در کشور لبنان و با حمایت 800 یورویی دبیرخانه گرنت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 495

به "انتشار دو کتاب ایرانی در ایتالیا و لبنان با حمایت دبیرخانه گرنت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار دو کتاب ایرانی در ایتالیا و لبنان با حمایت دبیرخانه گرنت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید