اینتر به دنبال تکرار قهرمانی است

به گزارش مرجع مقالات، علیرغم بروز بعضی شایعات، میلان اشکرینیار، مدافع اسلواک تمایلی به جدایی از اینتر ندارد.

اینتر به دنبال تکرار قهرمانی است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، قرارداد میلان اشکرینیار با باشگاه اینتر در ژوئن سال 2023 به خاتمه می رسد و اخباری در خصوص تمایلی تیم هایی چون تاتنهام و چلسی به جذب این بازیکن منتشر شده است. میلان اشکرینیار که مدتی نیمکت نشین بود و شایعاتی در خصوص اختلاف او با آنتونیو کونته نیز شنیده می شد، پس از آغاز قرنطینه در 30 بازی در سری آ انجام داده و به بازیکن ثابت اینتر تبدیل شد. حالا میلان اشکرینیتار با اطمینان از مندن در این باشگاه صحبت نموده است.

میلان اشکرینار گفت: شایعات همواره وجود داشته، وجود دارد و خواهد داشت. با این حال من هرگز به این اخبار گوش ننموده و در خصوص آنها توضیحی نیز نداده ام. البته بعد از این فصل نیز تفکر من در این رابطه هیچ تفاوتی نخواهد کرد. آنتونیو کونته خصوصیات فوق العاده ای داشته و دقیقا می داند که از بازیکنان تیم خود چه انتظاری دارد. زیر نظر کونته همه چیز به خوبی پیش می رود و ما به عنوان تکرار عنوان قهرمانی خود در فصل آینده هستیم.

من می خواهم از این حس فوق العاده بعد از قهرمانی اینتر لذت برده، سپس می خواهم فصل را به خاتمه برسانم و برای مسابقات قهرمانی اروپا آماده شوم. آیا من سال آینده با پیراهن اینتر می خواهم از عنوان قهرمانی دفاع کنم؟ بله حتما.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 خرداد 1400 بروزرسانی: 24 خرداد 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1635

به "اینتر به دنبال تکرار قهرمانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینتر به دنبال تکرار قهرمانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید