بازدید استاندار از هتل 3 ستاره ممتاز یاسوج، قول کلانتری به برادران اتابک

به گزارش مرجع مقالات، استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای رفع پاره ای از مسائل به سرمایه گذار هتل سه ستاره ممتاز یاسوج قول هایی داد.

بازدید استاندار از هتل 3 ستاره ممتاز یاسوج، قول کلانتری به برادران اتابک

به گزارش از ،حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد که به همراه گوهرگانی معاون خود و مدیرکل امور مالیاتی و مدیرکل گردشگری از هتل سه ستاره ممتاز اتابک یاسوج بازدید کرده بود در جریان روند ساخت و تکمیل این مجتمع اقامتی و مسائل سرمایه گذار در شهر یاسوج قرار گرفت.

این هتل در بلوار سپاه یاسوج واقع شده است و سرمایه گذار آن همان برادران اتابک هستند که سال ها در تولیدی لبنیات کوه گل در سراسر استان و بعضی از استان های همجوار محصولات لبنی عرضه می کردند.

او به سایر مختصات این هتل اشاره کرد که در 6 طبقه ساخته شده و یک هزار و 300 متر مربع هم زیربنا دارد که در هفته گردشگری امسال به بهر ه برداری می رسد.

درجه این هتل سه ستاره ممتاز است که همه امکانات را در خود دارد و دارای پارکینگ به اندازه کافی است و اشتغال برای تعداد 30 نفر ایجاد می کند.

او به استاندار قول داد که اگر با برادران اتابک همکاری کنند که بعضی ها همکاری نمی کنند و با زبان تند و طلبکارانه حرف می زنند؛ در ورودی آبشار یاسوج هم قادر به ساخت مجتمع بزرگ اقامتی هستند که در آن جا هم علی رغم پی گیری ها اجازه کار داده نشده است.

برادران اتابک از استاندار خواستند سری هم به کارخانه تولیدی کوه گل بزنند که با تولید مرغوب محصول و اشتغال 100 نفر به دلیل کمک کاری و بی توجهی مسئولان تعطیل شده است.

یکی دیگر از دغدغه های آن ها همکاری امور مالیاتی بود که حسین کلانتری به مدیرکل دستور داد نهایت همکاری را با سرمایه گذار داشته باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 350

به "بازدید استاندار از هتل 3 ستاره ممتاز یاسوج، قول کلانتری به برادران اتابک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید استاندار از هتل 3 ستاره ممتاز یاسوج، قول کلانتری به برادران اتابک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید