بازرسی از هتل های سطح شهر ایلام

به گزارش مرجع مقالات، معاون گردشگری و سرمایه گذاری ایلام از انجام بازرسی هتل های سطح شهر در سومین روز از تعطیلات فروردین ماه 99 اطلاع داد.

بازرسی از هتل های سطح شهر ایلام

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، زکیه کرمی امروز 3 فروردین 99 با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل های ستاد مبارزه با ویروس کرونا برای جلوگیری و انتشار این ویروس، از تمامی هتل های سطح شهر ایلام در سومین روز از تعطیلات نوروز بازدید به عمل آمد.

او اضافه نمود: در سطح شهر ایلام شش هتل وجود دارد و تمامی دستورالعمل ها و شیوه نامه های رعایت اصول و موازین بهداشتی به آن ها ابلاغ شده و کارشناسان نظارت، به شکل مستمر از این مراکز بازدید می نمایند.

کرمی توضیح داد: طی بازدیدهایی که از 28 اسفندماه تا به امروز از تأسیسات گردشگری صورت گرفته 47 مورد تذکر به مدیران و کارکنان شاغل در این مراکز که دستورالعمل ها و بخشنامه های با موضوع ویروس کرونا رعایت نکرده اند، ثبت شده است.

او گفت: در این مرحله از بازدیدها ضمن ارائه هدایت های لازم توسط بازرسین در صورت مشاهده هرگونه تخلف به وسیله تذکر شفاهی یا اخطار کتبی با واحد متخلف برخورد می گردد که برطرف نشدن نواقص و معایب موجود در مهلت مشخص شده به تعطیلی یا پلمب واحد منجر خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 860

به "بازرسی از هتل های سطح شهر ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازرسی از هتل های سطح شهر ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید