بازسازی 1237 واحد مسکونی منطقه زلزله زده دشتی

به گزارش مرجع مقالات، خبرنگاران: مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: در مرحله اول بازسازی مناطق زلزله زده دشتی یک هزار و 237 واحد مسکونی بازسازی شد.

بازسازی 1237 واحد مسکونی منطقه زلزله زده دشتی

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران از بوشهر، کاظم مرادی ظهر امروز در نشست آنالیز فرایند بازسازی واحدهای مسکونی و پروژه های عمرانی در شهر زلزله زده شنبه با بیان اینکه فرایند پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی واحدهای مسکونی منطقه زلزله زده شنبه مناسب است اظهار کرد: در مرحله اول بازسازی مناطق زلزله زده دشتی یک هزارو 237 واحد مسکونی در شهرشنبه وروستاهای زلزله زده بازسازی شد .

وی با بیان اینکه برای هر واحد مسکونی 310 میلیون ریال هزینه شده است توضیح داد: این اعتبار به صورت تسهیلات ارزان قیمت و یاری های بلاعوض دولت وخیرین تامین شده است.

مرادی از هزینه شدن860 میلیارد ریال برای بازسازی منطقه زلزله زده دشتی خبرداد و گفت: تا به امروز 860 میلیارد ریال برای بازسازی واحدهای مسکونی و اجرای پروژه عمرانی دربخش زلزله زده شنبه وطسوج شهرستان دشتی هزینه شده است.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری بوشهر با بیان اینکه عملیات بازسازی مرحله دوم آغاز شده است اضافه کرد:درمرحله دوم 377 واحد مسکونی تخریب شده بازسازی می گردد که بخشی از عملیات اجرایی این واحد ها آغاز شده و با تسریع در حال اجراست.

وی با بیان اینکه یاری های بلاعوض به حدود یک هزار و 300 خانوارآسیب دیده پرداخت شده است اظهار داشت: در زمینه تامین معیشت مردم یاری های بلاعوض دولت به همه خانوارها واریز شده است وتنها 17 مورد که مشکل از اعلام شماره حساب این خانوارها بوده است پرداخت نشده است.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 844

به "بازسازی 1237 واحد مسکونی منطقه زلزله زده دشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی 1237 واحد مسکونی منطقه زلزله زده دشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید