بازگشت روزهای خوب به آبادان

به گزارش مرجع مقالات، خبرنگاران/خوزستان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از هفته ها ناکامی به دو برد متوالی رسیده است.

بازگشت روزهای خوب به آبادان

تیم فوتبال نفت آبادان لیگ برتر را خیرکننده آغاز کرد و خیلی زود توانست خود را به نام یک مدعی معرفی کند، مدعی ای که البته خیلی زود هم نامش به دلیل مسائل فراوان از بی پولی گرفته تا کمبود مهره، از لیست مدعیان خارج شد.

به گزارش خبرنگاران، نفت آبادان که در لیگ بیستم از جمله تیم هایی است که به خوبی به جوانان فرصت داده است و البته باعث احیای بازیکنان باتجربه ای چون بیت سعید، خالدی، ریکانی و خالقی فر هم شد، بسیار امیدوار بود که در سرانجام لیگ، حداقل به سهمیه آسیایی برسد اما نفتی ها به یک باره در لاک خود فرو رفتند و شعله های موفقیت نفت فروکش کرد و هفته ها ناکامی و 13 هفته بدونِ برد را تجربه کرد.

اما وقفه در لیگ، به کام آبادانی ها خوش شد و شاگردان پورموسوی، هم از نظر فنی و هم روحی روانی احیا شدند. آبادانی ها در اولین بازی خود پس از این وقفه، سایپا را شکست دادند و برد در دربی خوزستان هم دومین برد متوالی نفت بود. پیروزی هایی که حاصل بهای مجدد پورموسوی به جوانانش و البته بازگشت خودباوری به مهره های باتجربه این تیم است.

حالا مجددا شادی به مردم آبادان برگشته است و امیدوارند که تا سرانجام لیگ با تداوم این موفقیت، حداقل صنعت نفت شهرشان به جایگاه خوبی برسد. نفت که با ناکامی های متوالی تا منطقه خطر هم پیش رفت، حالا با این دو برد متوالی تا حدودی در جدول به ثبات رسیده و در رده نهم واقع شده است. نفت اگر با همین فرمان حرکت کند، می تواند حداقل رتبه تک رقمی خوبی کسب کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1731

به "بازگشت روزهای خوب به آبادان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت روزهای خوب به آبادان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید