برزیل تهدیدکرد از سازمان بهداشت جهانی خارج می گردد

به گزارش مرجع مقالات، رئیس جمهوری برزیل، سازمان بهداشت جهانی را به داشتن رفتار تعصب آمیز و سیاسی متهم کرد. او گفت، چنانچه این نهاد فعالیت بدون جانبداری ایدئولوژیکی را مدنظر قرار ندهد، از آن خارج می گردد.

برزیل تهدیدکرد از سازمان بهداشت جهانی خارج می گردد

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به نقل از شبکه خبری الجزیره، ژایر بولسونارو، رئیس جمهوری برزیل در جمع خبرنگاران تهدید کرد کشورش را از سازمان بهداشت دنیای خارج می نماید. پیش از آن، سازمان بهداشت دنیای به دولت ها درباره خطر برداشتن محدودیت های مرتبط با ویروس کرونا، پیش از کاهش سرعت شیوع این ویروس هشدار داده بود.

تهدید بولسونارو در شرایطی مطرح می گردد که کشورهای عضو گروه 20 به تامین اقتصادی بیش از 21 میلیار دلار برای بهداشت دنیای متعهد شده اند. تلفات ویروس کرونا در برزیل به حدود 1500 تن رسیده است و بیش از 34 هزار تن در این کشور بابت کرونا جان خود را از دست داده اند که بالاترین میزان تلفات در دنیا است.

براساس آمار دانشگاه جانز هاپکینز، حدود 6.7 میلیون مورد ابتلای تایید شده به کرونا در سراسر دنیا ثبت شده است. بیش از 394 هزار تن جان باخته اند که حدود 109 هزار تن از آنان به ایالات متحده مرتبط است. بیش از 2.9 میلیون تن هم بهبود یافته اند.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 919

به "برزیل تهدیدکرد از سازمان بهداشت جهانی خارج می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برزیل تهدیدکرد از سازمان بهداشت جهانی خارج می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید