تجمع معترضان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری در میشیگان

به گزارش مرجع مقالات، ده ها نفر از معترضان نسبت به نتایج انتخابات ریاست جمهوری در مقابل خانه معاون فرماندار ایالت میشیگان تجمع کردند.

تجمع معترضان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری در میشیگان

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، ده ها نفر از مردم میشیگان شنبه شب با تجمع در مقابل خانه جوسلین بنسون معاون فرماندار ایالت میشیگان، اعتراض خود را نسبت به تایید نتایج انتخابات ریاست جمهوری در این ایالت و پیروزی جو بایدن نامزد دموکرات اعلام نموده اند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، بعضی از اعتراضات به صورت زنده در شبکه اجتماعی فیسبوک پخش شده است.

یکی از معترضان که در مقابل خانه معاون فرماندار میشیگان ایستاده بود، گفت: می خواهیم به او اجازه دهیم تا بداند که ما نتایج این انتخابات را قبول نخواهیم کرد، ما کوتاه نخواهیم آمد و ما تسلیم نخواهیم شد. اجازه نخواهیم داد تا این انتخابات را از مردی بگیرید که 100 درصد پیروز شده است. این انتخابات هنوز تمام نشده است.

معترضان در این تجمع از ادعاهای بی پایه و اساس دونالد ترامپ در مورد تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری 2020 حمایت نموده اند.

این در حالی است که مقام های انتخاباتی آمریکا بارها تاکید نموده اند که انتخابات 2020 یکی از ایمن ترین رای گیری ها در تاریخ این کشور بوده و ویلیام بار دادستان کل آمریکا نیز اخیرا گفته است که این وزارتخانه هیچ سند و مدرکی درباره تقلب گسترده در انتخابات پیدا ننموده است.

بنسون نیز با انتشار بیانیه ای گفت: من همیشه از حامیان جدی برپایی اعتراضات آرام و مسالمت آمیز در ایالات متحده بوده ام. با این حال، اعتراضات اخیر با هدف ارعاب و تهدید مقام های دولتی است که قصد عمل به وظایف قانونی خود را دارند.

این در حالی است که سایر مقام های آمریکایی نیز به شدت از اظهارات تند ترامپ علیه مقام های انتخاباتی انتقاد نموده اند.

براد رافن اسپرگر معاون فرماندار ایالت جورجیا نیز پیش از این در سخنانی دونالد ترامپ را به خاطر اظهاراتش علیه مقام ها و کارکنان انتخاباتی مورد انتقاد قرار داد و گفت: اظهارات ترامپ موجب تشدید تهدیدات علیه کارکنان انتخاباتی در ایالت جورجیا شده است.

وی اضافه کرد: حتی پس از درخواست ما از رئیس جمهور آمریکا برای متوقف کردن اظهارات تند و ادعاهایش درباره پیروزی در ایالت هایی که به طور آشکار شکست خورده بود، وی بار دیگر توئیت نموده است که تقلب گسترده ای در ایالت جورجیا اجرا شده است. این دقیقا لحنی است که موجب تشدید تهدیدات علیه کارکنان انتخاباتی شده است، کسانی که تنها به فکر انجام وظایف و شغل خود هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1355

به "تجمع معترضان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری در میشیگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجمع معترضان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری در میشیگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید