ترامپ خواهان منع ورود دو خبرنگار به کاخ سفید شد

به گزارش مرجع مقالات، ایرنا نوشت: رئیس جمهوری آمریکا خواهان منع ورود دو خبرنگار روزنامه واشنگتن پست به کاخ سفید شد که مقاله ای انتقادی علیه وی نوشته بودند.

ترامپ خواهان منع ورود دو خبرنگار به کاخ سفید شد

دونالد ترامپ رئیس جهموری آمریکا صبح شنبه خود را با حمله و توهین به دو خبرنگار روزنامه واشنگتن پست آغاز کرد و خواهان منع ورود آنان به کاخ سفید شد.

ترامپ در پیغامی توئیتری فیلیب راکر و اشلی پارکر خبرنگاران واشنگتن پست را کثیف و بی عرضه خطاب کرد و نوشت: [آن ها] نباید حتی به زمین کاخ سفید راه داده شوند، چراکه گزارش هایشان تهوع آور و جعلی است.

وی در انتهای پیغام خود به انتصاب شمار زیادی از قاضی های فدرال در تابستان جاری توسط وی اشاره نمود که می تواند به نوعی تهدید علیه این خبرنگاران باشد که مقاله ای اعتراضی با عنوان تابستان از دست رفته ترامپ علیه وی منتشر نموده بودند.

دو خبرنگار واشنگتن پست در این مقاله کارنامه ترامپ در این تابستان را آنالیز نموده و اقدام های منفی و فرصت های از دست رفته توسط دولت وی را برشمرده بودند که صدای رسانه های محافظه کار حامی ترامپ را درآورد.

ترامپ از زمان به قدرت رسیدن در ابتدای سال 2017 همیشه با رسانه های جریان اصلی و لیبرال درگیر بوده و آن ها را رسانه های اخبار جعلی و دشمن مردم توصیف نموده است.

وی در اقدام مشابه دیگری در سال گذشته مجوز ورود به کاخ سفید برای جیم آکوستا خبرنگار ارشد شبکه خبری سی ان ان را که سیاست های مهاجرتی وی را به چالش کشیده بود، لغو کرد.

رئیس جمهوری آمریکا هنگام برگزاری نشست خبری با حضور خبرنگاران رسانه های مختلف، در اقدامی بی سابقه و خلاف آداب انسانی و سیاسی، میکروفون آکوستا را قطع و به وی بی احترامی کرد.

25310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 348

به "ترامپ خواهان منع ورود دو خبرنگار به کاخ سفید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ خواهان منع ورود دو خبرنگار به کاخ سفید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید