ترامپ در نظرسنجی های انتخاباتی وارد شرایط خطر شد

به گزارش مرجع مقالات، پایگاه ان بی سی نیوز گزارش داده در حالی که پنج ماه به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده میزان رضایت از عملکرد رئیس جمهور این کشور در نظرسنجی ها وارد شرایط خطر شده است.

ترامپ در نظرسنجی های انتخاباتی وارد شرایط خطر شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در شرایطی که پنج ماه به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده یک رسانه گزارش داده شرایط دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در نظرسنجی ها به شرایط خطر رسیده است.

طبق گزارش ان بی سی میانگین عملکرد ترامپ در نظرسنجی Real Clear Politics به 42 درصد رسیده است که پایین ترین رقم از سال گذشته است.

ترامپ به طور متوسط 8 درصد از جو بایدن، نامزد حزب دموکرات عقب است.

ان بی سی نیوز نوشته با هر مقیاسی که در نظر بگیریم دونالد ترامپ در شرایط خطر قرار گرفته است.

دونالد ترامپ چند روز پیش به نظرسنجی هایی که جو بایدن را پیشتاز مسابقه انتخاباتی نشان می دهند واکنش نشان داد.

او در روزی که سی ان ان با انتشار یک نظرسنجی گفت که بایدن 14 درصد از ترامپ پیش افتاده در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت که این نظرسنجی هم همانند گزارش های سی ان ان جعلی است. ترامپ همچنین نتایج نظرسنجی هایی را در سال 2016 یادآوری کرده که هیلاری کلینتون را پیشتاز نشان می داده اند.

ترامپ در توئیتر نوشت: نظرسنجی سی ان ان هم مثل گزارش هایش جعلی است. همین ارقام و بدتر از آن را برای کلینتون حقه باز می نوشتند. دموکرات ها آمریکا را نابود خواهند کرد.

توئیت ترامپ روز دوشنبه ساعتی بعد از آن منتشر شد که شبکه خبری سی ان ان با انتشار نتایج یک نظرسنجی نوشت بایدن از حمایت 55 درصد از رأی دهندگان آمریکایی برخوردار است و ترامپ با 41 درصد پس از او قرار گرفته است.

در آمریکا اعتماد عمومی به نتایج نظرسنجی ها به خصوص از بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 به شدت خدشه دار شده است.

در آن زمان بیشتر نظرسنجی ها نشان می دادند هیلاری کلینتون به عنوان نامزد وقت حزب دموکرات با اختلاف از دونالد ترامپ پیشی گرفته است.

با آنکه نظرسنجی ها شانس بسیار کمتری برای پیروزی ترامپ قائل بودند در نهایت او توانست به پیروزی رسیده و به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا وارد کاخ سفید شود.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1039

به "ترامپ در نظرسنجی های انتخاباتی وارد شرایط خطر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ در نظرسنجی های انتخاباتی وارد شرایط خطر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید