تست گیری گسترده و رایگان در فرانسه با افزایش شمار مبتلایان کرونا

به گزارش مرجع مقالات، در پی افزایش شمار مبتلایان به کرونا در فرانسه پس از کاهش محدودیت های قرنطینه ای، مقامات این کشور درصددند تست های کرونا را بدون احتیاج به نسخه و به صورت رایگان به عموم مردم ارائه دهند.

تست گیری گسترده و رایگان در فرانسه با افزایش شمار مبتلایان کرونا

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، طبق دستور دولت فرانسه آزمایش PCR نمونه برداری از بینی که برای تشخیص عفونت کووید-19 ناشی از کروناویروس جدید استفاده می گردد به صورت رایگان به مردم ارائه خواهد شد.

وزیر بهداشت فرانسه با اشاره به اینکه موج دوم کرونا در این کشور هنوز رخ نداده، گفت آنچه روشن است این است که طی چند روز اخیر افزایش قابل توجهی در شمار مبتلایان به بیماری کووید-19 که به مدت 13 هفته در حال کاهش بوده اند، اتفاق افتاده است.

طبق آخرین آمارها فرانسه تا به امروز ابتلای 180 هزار و 528 نفر را به بیماری کووید-19 ناشی از کروناویروس جدید تایید نموده است که از این میان 30 هزار و 192 نفر جان خود را از دست داده اند.

بنا بر گزارش رویترز، پس از برطرف محدودیت های قرنطینه ای در فرانسه شمار مبتلایان روزانه کرونا برای دومین روز پیاپی به بیش از 1000 نفر رسیده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1102

به "تست گیری گسترده و رایگان در فرانسه با افزایش شمار مبتلایان کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست گیری گسترده و رایگان در فرانسه با افزایش شمار مبتلایان کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید