تعداد کشته های اعتراض علیه سفر ترامپ به هند به 42 نفر رسید

به گزارش مرجع مقالات، در پی اعتراض گسترده مسلمانان هندی به سر ترامپ و تصویب قانون تبعیض مذهبی یورش نظامیان هندی و هندو های متعصب به مرگ حداقل 42 نفر منجر شد.

تعداد کشته های اعتراض علیه سفر ترامپ به هند به 42 نفر رسید

اگر علاقمند به سفر با بهترین خرید بلیط کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران به نقل از هندوستان تایمز، تعداد کشته های اعتراض به سفر ترامپ و تصویب قانون تبعیض مذهبی در هند همچنان رو به افزایش است.

در پی یورش وحشیانه نظامیان هندی به همراه هندوهای متعصب به مسلمانان معترض که به سفر رئیس جمهور آمریکا و تصویب قانون تبعیض مذهبی اعتراض داشتند آمار کشته به 42 نفر رسید.

منابع بیمارستانی اعلام کردند: علاوه بر 30 نفر که با شلیک مستقیم گلوله به قتل رسیده اند 12 نفر از مجروحان نیز پس از انتقال به بیمارستان و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده اند.

علاوه بر این گزارش های میدانی از زخمی شدن حداقل 300 مسلمان دیگر در جریان حمله نظامیان هندی خبر می دهد.

دولت هند در کوشش است سرکوب گسترده مردم را مقابله پلیس با آشوب جلوه دهد ولی انتشار تصاویری که در رسانه ها دیده می گردد نشان می دهد مردم با به دست دریافت پلاکاردهایی خواهان لغو سفر ترامپ به هند شده اند.

نظامیان هندی به دستور دولت این کشور روز دوشنبه و هنگام سفر رئیس جمهور آمریکا به خاک دهلی نو ناگهان به معترضین یورش برده و تعداد زیادی را کشته و زخمی کرد.

به دنبال یورش نظامیان هندی، هندوهای متعصب نیز با به دست دریافت سلاح سرد به خانه های مسلمانان و مساجد حمله کردند و تعدادی را کشتند.

مسلمانان هندی به تصویب قانون معترضند که طبق آن غیر هندی ها به شرط مسلمان نبودن می توانند تابعیت این کشور را دریافت نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 678

به "تعداد کشته های اعتراض علیه سفر ترامپ به هند به 42 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد کشته های اعتراض علیه سفر ترامپ به هند به 42 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید