تلاش بارسلونا برای فرستادن آرتور به یوونتوس

به گزارش مرجع مقالات، برخلاف هافبک برزیلی تیم فوتبال بارسلونا، مقامات این باشگاه با انتقال او به یوونتوس موافق هستند.

تلاش بارسلونا برای فرستادن آرتور به یوونتوس

به گزارش خبرنگاران، نشریه اسپانیایی آ اس مدعی شده است که باشگاه بارسلونا هنوز تمایل دارد که آرتور ملو را متقاعد کند پیشنهاد یوونتوسی ها را برای بازی در تورین بپذیرد تا به این شکل امکان ورود میرالم پیانیچ به نوکمپ در جهت معکوس فراهم شود.

ملو بارها تأکید کرده است که تمایلی به ترک بارسلونا ندارد که این مانعی بزرگ را سر راه بارسایی ها برای جذب هافبک بوسنیایی یوونتوس قرار داد. او دو سال پیش با قراردادی 31 میلیون یورویی از تیم گرمیوی برزیل به بارسلونا پیوست و بی ثباتی اش سبب شده است که اعتماد باشگاه را از دست بدهد. با این حال بانوی پیر سبک بازی این بازیکن 23 ساله را می پسندد و ورود او به تورین را شرط موافقت با انتقال پیانیچ به نوکمپ عنوان کرده است.

پافشاری ملو برای ماندن در بارسلونا خوشایند مسئولان این باشگاه نیست و به همین دلیل به نظر می رسد که آنها او را برای موافقت با پیشنهاد یوونتوس تحت فشار قرار داده اند.

آرتور در تمامی رقابت های این فصل 23 بازی انجام داده، چهار گل زده و چهار پاس گل داده است. با این وجود او در ماه های اخیر درگیر مصدومیت هایی از ناحیه ران و قوزک شد که موجب قرار گرفتنش پشت سر دیگر هافبک های تیم شد. ملو تا سال 2024 با بارسلونا قرارداد دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1028

به "تلاش بارسلونا برای فرستادن آرتور به یوونتوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلاش بارسلونا برای فرستادن آرتور به یوونتوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید