توضیح پلیس درباره حواشی دیدار سپاهان و پرسپولیس

به گزارش مرجع مقالات، سرهنگ جواد درستکار در گفت وگو با پایگاه خبری پلیس بیان داشت: پلیس استان با توجه به اهمیت این بازی برای 2 تیم، تدابیر امنیتی و ترافیکی لازم را برای اعزام تیم ها به محل برگزاری مسابقه از فرودگاه به هتل و از هتل به ورزشگاه و بالعکس و تامین امنیت در هتل محل اقامت بدون هیچ مسئله ای ایجاد کرد. نیروهای یگان ویژه، یگان امداد پلیس اصفهان و پلیس راهور استان تمام تلاش خود را برای حفظ آرامش تیم ها و هواداران و بدرقه اتوبوس انتقال دهنده بازیکنان به ورزشگاه نقش جهان بکار بستند تا از وقوع هر گونه ناامنی و درگیری بین بازیکنان و هواداران جلوگیری و تیم ها بدون هیچ مسئله ای تا فرودگاه بدرقه شدند.

توضیح پلیس درباره حواشی دیدار سپاهان و پرسپولیس

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان ادامه داد: از هواداران و هواداران سپاهان و پرسپولیس که شب گذشته با حضور پررنگ و پرصلابت خود زمینه برگزاری بازی جذاب دو تیم را فراهم کردند تقدیر می شود.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: تامین امنیت بازیکنان و جلوگیری از ایجاد تنش بین هواداران از برنامه های نیروی انتظامی است که با برنامه ریزی دقیق و استقرار اکیپ های انتظامی در هتل های اخنصاصی تیم ها زمینه برگزاری یک مسابقه جوانمردانه با تعامل و مشارکت هواداران باشگاههای 2 تیم و بازیکنان فراهم می کنند.

سرهنگ جواد درستکار در خاتمه گفت: هیچ گونه مورد امنیتی خاص، قبل،حین و بعد از مسابقه نبوده و پلیس اصفهان با تمام توان در برگزاری این مسابقه تلاش کرده است.

منبع: فرارو
انتشار: 10 تیر 1400 بروزرسانی: 10 تیر 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1665

به "توضیح پلیس درباره حواشی دیدار سپاهان و پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیح پلیس درباره حواشی دیدار سپاهان و پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید