توماس باخ به زودی به ایران آمده و از کمیته المپیک بازدید می نماید

به گزارش مرجع مقالات، به گزارش خبرنگاران، سیدرضا صالحی امیری یک ماه پیش بنا به دعوت رئیس کمیته بین المللی المپیک به لوزان سوئیس سفر کرد تا در مراسم افتتاح ساختمان جدید این کمیته شرکت کند.

توماس باخ به زودی به ایران آمده و از کمیته المپیک بازدید می نماید

در جریان این سفر، صالحی امیری از توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک برای سفر به ایران دعوت به عمل آورد. وی (توماس باخ) در نامه ای رسمی به کمیته ملی المپیک ایران ضمن تشکر از سفر صالحی امیری به لوزان اعلام نموده که سفر به ایران و بازدید از کمیته ملی المپیک کشورمان را در برنامه خود قرار داده است.

متن نامه توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک به صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ایران به این توضیح است:

رئیس محترم

لطفا تشکر صمیمانه من را بابت شرکت در صد و بیستمین سالگرد پیدایش کمیته بین المللی المپیک و افتتاحیه خانه المپیک پذیرا باشید. همچنین مایلم قدردانی خود را برای سخنان محبت آمیز جنابعالی در خصوص اقدامات حرفه ای تیم ما و حمایت ایشان از کمیته های ملی المپیک در جهت ایفای ماموریت ها و مسئولیت هایشان در جنبش المپیک ابراز نمایم. شخصا قدردانی شما را به همکارانم در دپارتمان روابط کمیته های ملی المپیک از طرف شما ابلاغ خواهم کرد.

از دعوت سخاوتمندانه شما برای بازدید از کمیته ملی المپیک و موزه المپیک ایران ممنونم. پس از آنالیز دقیق برنامه کاری سال 2019 خود متاسفانه باید بگویم نمی توانم تاریخ مشخصی را برای سفرم به جمهوری اسلامی ایران قطعی اعلام نمایم اما یقینا بازدید از کمیته ملی المپیک شما را در آینده نزدیک در نظر خواهم داشت. در عین حال لطفا در این خصوص با دپارتمان روابط کمیته های ملی المپیک در تماس باشید.

با آرزوی بهترین ها برای جنابعالی و آن کمیته ملی المپیک در فعالیت ها و کوشش های آینده.

با ارادت و احترام

توماس باخ-رئیس کمیته بین المللی المپیک

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 206

به "توماس باخ به زودی به ایران آمده و از کمیته المپیک بازدید می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توماس باخ به زودی به ایران آمده و از کمیته المپیک بازدید می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید