تیم ملی اسنوکر ایران به پنجمی آسیا بسنده کرد

به گزارش مرجع مقالات، تیم ملی اسنوکر کشورمان متشکل از امیر سرخوش و حامد ذره دوست با قبول شکست در مقابل تیم هند از دور رقابت های اسنوکر تیمی قهرمانی آسیا کنار رفت.

تیم ملی اسنوکر ایران به پنجمی آسیا بسنده کرد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی را از نزدیک شاهد باشد.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، تیم ملی اسنوکر کشورمان متشکل از امیر سرخوش و حامد ذره دوست با قبول شکست مقابل تیم هند از دور رقابت های اسنوکر تیمی قهرمانی آسیا کنار رفت. دیگر تیم کشورمان در این رقابت ها متشکل از محد لب آبی و علی رشنی کیا نیز پیش از این از حضور در این رقابت ها حذف شدند.

امیر سرخوش ملی پوش اسنوکر کشورمان که سابقه چندین دوره قهرمانی در رشته های تیمی آسیا و دنیا را در کارنامه خود دارد با اشاره به نتایج بدست آمده گفت: متاسفانه از روز نخست این رقابت ها چوب های من و حامد ذره دوست در پرواز گم شد و به دستمان نرسید و مجبور شدیم با چوب های افراد دیگر مسابقه بدهیم و همانطور که می دانید در رشته اسنوکر داشتن چوب شخصی از اهمیت بالایی برخوردار است و متاسفانه در این رقابت ها شانس با ما یار نبود.

رقابت های اسنوکر شش توپ انفرادی و تیمی قهرمانی آسیا هشتم تا پانزدهم تیرماه به میزبانی کشور قرقیزستان در حال برگزاری است.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 646

به "تیم ملی اسنوکر ایران به پنجمی آسیا بسنده کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی اسنوکر ایران به پنجمی آسیا بسنده کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید