جزئیات پنجمین مرحله عملیات اراده پیروزی در عراق

به گزارش مرجع مقالات، ستاد اطلاع رسانی امنیتی عراق نتایج پنجمین مرحله از عملیات گسترده اراده پیروزی در این کشور را خاطرنشان کرد.

جزئیات پنجمین مرحله عملیات اراده پیروزی در عراق

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رسانه های عراق، در بیانیه ستاد اطلاع رسانی امنیتی عراق آمده است: نیروهای امنیتی با پشتیبانی هوایی به پنجمین مرحله عملیات اراده پیروزی تحت فرماندهی عملیات مشترک در صحرای استان الانبار و جنوب جاده بین المللی مجاور استان های کربلا و نجف به سمت مرزهای عراق با عربستان ادامه دادند.

این بیانیه اضافه کرد: نیروهای امنیتی یک تونل و سه مقر عناصر تروریست را منهدم و یک مخفیگاه دیگر تروریست ها را نیز در دشت الفاج پیدا کردند که در آن دو گلوله توپ، شش صندوق مهمات و دو نارنجک کشف و ضبط شد.

بر اساس این بیانیه، سه بمب نیز توسط نیروهای امنیتی منفجر و چند خمپاره انداز و 16 راکت و دو گلوله آر پی جی و یک توپ 27 میلی متری و یک سلاح تک تیراندازی کشف و ضبط شد و یک فرد مورد پیگرد نیز دستگیر شد.

ستاد اطلاع رسانی امنیتی عراق همچنین از کشته شدن یک تروریست و انهدام سه مقر و یک خودرو در عملیات حشد عشایری در جنوب منطقه فرات و دشت حوران اطلاع داد.

بر اساس این ستاد، شش بمب نیز در این منطقه کشف و منفجر شد. در همین حال، فرماندهی عملیات فرات میانه در هیئت حشد شعبی عراق نیز بیان کرد که شماری از مقرهای عناصر تروریست در منطقه العبره حدفاصل شمال ناحیه الرزازه و عمق صحرای استان الانبار منهدم و پنج بمب کنار جاده ای نیز منفجر شد.

سرتیپ علی الحمچانی فرمانده عملیات فرات میانه گفت: یگان های مشترک 9 کیلومتر مربع از منطقه الرفیع در شمال کربلا را تا دریاچه الرزازه به طور کامل پاکسازی کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 327

به "جزئیات پنجمین مرحله عملیات اراده پیروزی در عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات پنجمین مرحله عملیات اراده پیروزی در عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید