حضور تارتار در نفت مسجدسلیمان منتفی شد

به گزارش مرجع مقالات، مهدی تارتار سرمربی فصل گذشته پارس جنوبی جم که از نفت مسجدسلیمان پیشنهادی جدی داشت، با مسئولان این باشگاه مذاکره کرد و به یک توافق کلی رسید. تارتار در این جلسه، برای مسئولان نفت مسجدسلیمان شرط گذاشته بود در صورتی که بازیکنان مورد احتیاج تیم را طبق لیستی که به باشگاه داده، جذب نمایند، با این تیم قرارداد رسمی امضا می نماید. در غیر اینصورت ترجیح می دهد در نفت مسجدسلیمان کار نکند. مسئولان نفت مسجدسلیمان قرار بود طبق برنامه پیش بروند تا تارتار با آنها قرارداد امضا کند اما شرایط چندان خوب پیش نرفت. البته مهدی تارتار تا همین چند روز پیش امید زیادی داشت که شرایط برای حضورش در نفت مسجدسلیمان مهیا گردد اما اینطور نشد. تارتار حتی در مصاحبه ای گفته بود: دوست دارم به هر تیمی که می روم در آن نتایج خوبی بگیرم و برای همین از مسئولان نفت خواستم اول بازیکنان مدنظر من جذب شوند و بعد با این باشگاه قرارداد امضا کنم. من از تیم های دیگر لیگ برتر پیشنهادی ندارم. البته چند تیم خوب لیگ یکی بودند که نشد به یکی از این تیم ها بروم و در حال حاضر پیشنهادی نیست که بخواهم روی آن فکر کنم. مطمئنا در صورتی که قولی بدهیم سعی می کنیم تیم خوبی جمع کنیم و نتایج خوبی بگیریم. مطمئنا با این طرفداران می توانیم مسجدسلیمان را برای همه تیم ها جهنم کنیم.

حضور تارتار در نفت مسجدسلیمان منتفی شد

هنوز یک روز هم از این صحبت ها نگذشته بود که همه چیز تغییر کرد. رفتن موسی کولی بالی و البته صحبت های او در رابطه با بدقولی های مسئولان نفت مسجدسلیمان برای پرداخت مطالباتش، انگار همه چیز را برای تارتار و مسجدسلیمانی ها تغییر داد. به صورتی که تارتار تصمیم گرفت دیگر قید مسجدسلیمان را بزند و به مسئولان این باشگاه اعلام کند، به آنجا نمی رود: اول از مسئولان باشگاه نفت تشکر می کنم که گزینه سرمربیگری این تیم بودم اما بعضی مسائل و مسائل اقتصادی بودند که به خاطر آنها امکان همکاری وجود نداشت. من فصل گذشته شرایط اقتصادی خوبی با تیم پارس جنوبی نداشتم و سال جاری هم دیگر نمی توانستم با شرایط بد اقتصادی کار کنم اما همان طور که گفتم از مسئولان باشگاه نفت تشکر می کنم که من را جزو گزینه های این باشگاه قرار دادند. امیدوارم تیم نفت در فصل آینده لیگ برتر پیروز باشد. سرمربی فصل گذشته پارس جنوبی جم با تأیید خبر جدایی اش از نفت مسجدسلیمان در رابطه با دلایل آن هم می گوید: شرایط کار در تیم نفت مهیا نبود.

با این اتفاق، حالا نفت مسجدسلیمان به جای اولش برگشت. به همان روزی که حتی تکلیف سرمربی اش را نمی دانست. این روزها طرفداران نفت مسجدسلیمان بیش از هر زمانی نگران وضعیت تیم محبوب شان هستند. کیوان بابادی مدیرعامل سابق نفت مسجدسلیمان درباره شرایط فعلی باشگاه می گوید: نفت مسجدسلیمان در حال حاضر اوضاع اسفناکی دارد. در مدیریت و کانون تصمیم گیری این تیم نوعی بلبشو وجود دارد و هنوز معلوم نیست چه کسی برای این باشگاه نسخه می پیچد. این تیم مثل بچه یتیمی است که چندین قیم دارد. با این شرایطی که بابادی توصیف می نماید باید از همین حالا که لیگ هم آغاز نشده، نفت مسجدسلیمان را یکی از گزینه های سقوط دانست. تیمی که نه تنها سرمربی ندارد، بلکه در بخش مدیریتی اش هم دچار مشکل است و معلوم نیست چه سرنوشتی پیدا خواهد نمود. ضمن اینکه در کنار آنها، باید بی پولی را هم اضافه نمود. مساله ای که هر مربی و بازیکنی را از آنجا می راند تا شرایط سخت تر از هر زمانی گردد.

9

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 19 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 196

به "حضور تارتار در نفت مسجدسلیمان منتفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور تارتار در نفت مسجدسلیمان منتفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید