خبرنگاران آمار قربانیان کرونا در آمریکا به 12 نفر رسید

به گزارش مرجع مقالات، تهران- خبرنگاران- آمار قربانیان کرونا در آمریکا به 12 نفر رسید که 11 مورد از این آمار مربوط به ایالت واشنگتن است.

خبرنگاران آمار قربانیان کرونا در آمریکا به 12 نفر رسید

به گزارش بامداد جمعه خبرگزاری رویترز، با گزارش یک مورد فوت دیگر بر اثر بیماری کرونا در ایالت واشنگتن، آمار قربانیان این بیماری در آمریکا به 12 تن رسید.

11 نفر از قربانیان کرونا در آمریکا مربوط به ایالت واشنگتن و تنها یک مورد مربوط به ایالت کالیفرنیا است.

براساس این گزارش، بسیاری از موارد ابتلا به کرونا در واشنگتن که بیشترین درگیری را با این بیماری در میان ایالت های آمریکا دارد، مرتبط با یک درمانگاه در سیاتل است که 6 مورد از فوتی ها را نیز دربر می گیرد.

مجلس سنای آمریکا روز پنجشنبه بودجه 8.3 میلیارد دلاری برای مقابله با کرونا را که روز گذشته در مجلس کنندگان این کشور تصویب شده بود، به صورت فوری و با نزدیک به اتفاق آرا تصویب کرد.

در این بودجه مبلغ 7.76 میلیارد دلار برای نهادهایی که در مبارزه با ویروس کرونا نقش دارند و 500 میلیون دلار نیز برای لغو برخی محدودیت های قانون خدمات بهداشت و درمان اختصاص داده شده است.

هراس از همه گیر شدن کرونا در نیمکره غربی، آمریکایی ها را به تکاپو انداخته است تا از طریق تزریق پول به نهادهای بهداشتی و اتخاذ تدابیر ویژه و اضطراری، سدی در مقابل این ویروس ایجاد کنند.

سیاسیون آمریکایی پس از چند روز بحث و چانه زنی انتها توافق کردند تا با انتقال میلیاردها دلار به آژانس های بهداشتی و درمانی، زمینه ایمن سازی کشور در مقابل کرونا را فراهم کنند.

کرونا تا به امروز 158 نفر را در 14 ایالت آمریکا مبتلا کرده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 814

به "خبرنگاران آمار قربانیان کرونا در آمریکا به 12 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آمار قربانیان کرونا در آمریکا به 12 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید