خبرنگاران اخبار انتظامی استان قزوین

به گزارش مرجع مقالات، قزوین - خبرنگاران - رئیس پلیس راه استان قزوین از واژگونی یک دستگاه پژو 206 وکشته شدن راننده آن در محور قزوین -رشت اطلاع داد.

خبرنگاران اخبار انتظامی استان قزوین

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگاران، سرهنگفرهاد ذاکری منش با اعلام این مطلب اضافه نمود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو پژو 206 در محور قزوین-رشت ماموران انتظامی وامدادی برای آنالیز موضوع به محل اعزام شدند.

وی اضافه نمود: ماموران با حضور در محل حادثه متوجه شدند که یک دستگاه خودرو پژو 206 به دلیل نامعینی واژگون و راننده آن به شدت مجروح شده است.

رئیس پلیس راه استان توضیح داد: با حضور عوامل امدادی راننده مصدوم از خودرو خارج و به بیمارستان منتقل که با آنالیز های اجرا شده معین شد متاسفانه راننده خودرو به دلیل شدت صدمات وارده در بیمارستان فوت نموده است.

سرهنگ ذاکری منش در سرانجام با بیان اینکه علت تامه این حادثه از سوی کارشناسان در حال آنالیز است به رانندگان توصیه کرد: همیشه با هوشیاری و توجه کامل به سمت جلو رانندگی نمایند تا در آغازین روزهای سال نو، شاهد وقوع حوادث تلخ و دلخراش نباشیم.

کشف بیش از 3 هزار قطعه مرغ زنده فاقد مجوز دربوئین زهرا

فرماندهی انتظامی بوئین زهرا از کشف 3 هزارو 850 قطعه مرغ زنده فاقد مجوز قانونی دراین شهرستان اطلاع داد.

سرهنگ حسین رشید تبار ، گفت: روز گذشته ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، حین کنترل خودروهای عبوری دو دستگاه کامیون حامل مرغ زنده را جهت آنالیز بیشتر متوقف کردند.

وی افرود : در بازرسی ماموران از خودروهای مذکور 3 هزار و 850 قطعه مرغ زنده فاقد مجوز قانونی و دامپزشکی کشف و 2 نفر متهم را دستگیر و با تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا با بیان این که هرگونه فعالیت مالی غیر قانونی باعث اخلال در عرضه فراوریات داخلی خواهد شد، از شهروندان خواست: در صورت اطلاع و مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز از جمله قاچاق کالا ، احتکار و توزیع کالاها خارج از الزامات قانونی، موضوع را به وسیله 110 به پلیس اطلاع دهند.

کشف نزدیک به از 50 هزار عدد قرص ترامادول در قزوین

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 49800 عدد قرص ترامادول و دستگیری یک نفردر قزوین اطلاع داد.

سرهنگ فرهاد علی بیگی گفت:روز گذشته ماموران گشت این پلیس حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس که از تهران به مقصد زنجان در حال حرکت بود، مشکوک شده و برای آنالیز بیشتر آن را متوقف کردند.

وی گفت : ماموران در بازرسی از این اتوبوس تعداد 49800 عدد قرص ترامادول کشف و یک نفر را دستگیر کردند .

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه پلیس به صورت شبانه روزی تمام کوشش خود را برای برقراری نظم و امنیت انجام می دهد گفت: مرکز فوریت های پلیسی 110 آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در مورد شناسایی و برخورد با مجرمان است.

کشف 6دستگاه استخراج ارز دیجیتال درشهرستان البرز

فرمانده انتظامی شهرستان البرز از کشف 6 دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق که در یک واحد مسکونی به صورت غیرمجاز مورد استفاده قرار می گرفت، اطلاع داد .

سرهنگ بهرام منصوری گفت :به منظور جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و برخورد با مفسدان مالی، طرح تشدید و مبارزه با قاچاق به عنوان یکی از مهمترین اولویت های ماموریتی پلیس در دستور کار واقع شده است.

وی اضافه نمود: به همین دلیل در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک منزل مسکونی در زمینه فراوری ارز دیجیتال، آنالیز موضوع در دستور کار پلیس شهرستان نهاده شد.

سرهنگ منصوری بیان داشت :ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی به این ساختمان در منطقه شهرک شریفیه اعزام و در بازرسی از محل مورد نظر تعداد 6 دستگاه فراوری ارز دیجیتال قاچاق کشف کردند.

وی اعلام کرد: براساس برآورد کارشناسان، ارزش تقریبی دستگاه های کشف شده 2میلیارد ریال تخمین زده شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1546

به "خبرنگاران اخبار انتظامی استان قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اخبار انتظامی استان قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید