خبرنگاران ترافیک جاده ای خراسان رضوی افزایش یافت

به گزارش مرجع مقالات، مشهد- خبرنگاران- رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: ترافیک جاده ای در استان نسبت به فروردین ماه حدود 50 درصد افزایش یافته است.

خبرنگاران ترافیک جاده ای خراسان رضوی افزایش یافت

سرهنگ هادی امیدوار روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: از روز گذشته با تصمیم ستاد ملی پیشگیری از شیوع کرونا، طرح ممانعت بین استانی تردد خودروها به انتها رسید و تردد خودروها در جاده ها آزاد شد.

وی اضافه نمود: در حال حاضر ترافیک نسبت به اردیبهشت ماه پارسال حدود 12 درصد کاهش دارد اما نسبت به فرودین ماه جاری با افزایش ترافیک و ترددهای جاده ای رو به رو هستیم.

رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: طی 24 ساعت گذشته 9 فقره تصادف جرحی با 11 نفر مجروح در جاده های این استان اتفاق افتاده است.

خراسان رضوی 20 هزار و 575 کیلومتر راه دارد که 6 هزار و 422 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر آن راه روستایی است.

بر اساس آخرین آمار رسمی تا به امروز 83 هزار و 505 نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده اند. این بیماری تا به امروز جان پنج هزار و 209 را در کشور گرفته است.

همچنین تا به امروز 59 هزار و 273 نفر از مبتلایان به کرونا در ایران بهبود یافته اند.

پاندمی کرونا تا به امروز در سطح دنیا 2 میلیون و 345 هزار و 326 نفر را بیمار نموده و جان 161 هزار و 191 نفر را در کشورهای مختلف گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 943

به "خبرنگاران ترافیک جاده ای خراسان رضوی افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ترافیک جاده ای خراسان رضوی افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید