خبرنگاران کوشش های پلیس امنیت خوبی در جامعه ایجاد کرد

به گزارش مرجع مقالات، کرمانشاه - خبرنگاران - استاندار کرمانشاه از کوشش ها و مجاهدت های ماموران نیروی انتظامی در سال 1399 قدردانی کرد و گفت: کوشش ها و زحمات نیروهای خدوم پلیس در این سال امنیت خوبی را در جامعه و برای ملت عظیم ایران به ارمغان آورد.

خبرنگاران کوشش های پلیس امنیت خوبی در جامعه ایجاد کرد

هوشنگ بازوند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام نوروز، گفت: امروز جمهوری اسلامی با همه دسیسه های دشمنان یکی از امن ترین کشورهای منطقه و دنیا است.

وی با بیان اینکه امنیت موجود جز با کوشش های شبانه روزی ماموران پلیس و دیگر نیروهای مسلح و دستگاه اطلاعاتی حاصل نشده است، گفت: در این میان پلیس نقش بسیار موثری در برقراری انضباط اجتماعی داشته است.

استاندار کرمانشاه توضیح داد: ماموران پلیس مجاهدان فی سبیل الله هستند که در امسال از بسیاری حقوق خود گذشتند تا امنیت در جامعه برقرار و مجرمان نتوانند به اهداف و خواسته های خود برسند.

بازوند در ادامه از کوشش های پلیس کرمانشاه نیز قدردانی کرد و گفت: امروز استان ما طبق اعلام موسسات رسمی یکی از استان های امن کشور از نظر سرمایه گذاری در حوزه مالی به شمار می رود که این مهم با زحمات کارکنان خدوم انتظامی حاصل شده است.

وی یادآوری کرد: پلیس کرمانشاه در شرایط سخت کرونایی که باعث مسائل مالی زیادی هم شد توانست به خوبی شرایط را مدیریت و از بروز بسیاری آسیب های اجتماعی که ممکن بود ایجاد گردد، جلوگیری کرد.

استاندار کرمانشاه در انتها از زحمات و کوشش های یک ساله کارکنان انتظامی استان قدردانی و ابراز امیدواری کرد با افزایش همکاری دیگر دستگاه ها شاهد ارتقاء امنیت در سال آینده باشیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 فروردین 1400 بروزرسانی: 30 فروردین 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1548

به "خبرنگاران کوشش های پلیس امنیت خوبی در جامعه ایجاد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کوشش های پلیس امنیت خوبی در جامعه ایجاد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید