خبرنگاران جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی شروع شد

به گزارش مرجع مقالات، تهران - خبرنگاران - قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مقارن با طلعیه ماه مبارک رجب و تولد حضرت امام محمدباقر (ع)، فرآیند جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی از امروز دوشنبه 5 اسفند آغاز و تا 15 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

خبرنگاران جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی شروع شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا در مقطع دبیرستان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش عصر دوشنبه دانشگاه آزاد، بیژن رنجبر اضافه نمود: جذب اساتید جوان در فراخوان سال 98 بر اساس آمایش رشته ای است که طی چند ماه گذشته انجام شده و در سازمان مرکزی با توجه به احتیاج واحدها و گروه ها اعلام شده است.

وی گفت : در این خصوص تعداد یک هزار و 146 رشته از طرف استان ها برای جذب اعلام احتیاج شده که به صورت جزیی تر 741 درخواست در رشته های علوم پزشکی، 63 درخواست در گروه معارف، و 332 درخواست در رشته های مختلف غیرپزشکی از طرف استان ها اعلام احتیاج شده و در سامانه جهت ثبت نام متقاضیان درج شده است.

قائم مقام رئیس دانشگاه و رئیس مرکز جذب و امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در انتها گفت: متقاضیان می توانند جهت ثبت نام به سامانه sajed.iau.ir مراجعه نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 786

به "خبرنگاران جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید