خبرنگاران دهستان شمیل بندرعباس به بخش ارتقاء یافت

به گزارش مرجع مقالات، بندرعباس- خبرنگاران- دهستان شمیل از توابع بخش تخت شهرستان بندرعباس با پیگیری استاندار هرمزگان و موافقت کشور به بخش ارتقاء پیدا کرد که تفسیر موضوعی و مراحل اجرایی آن به زودی از سوی استانداری اعلام خواهدشد.

خبرنگاران دهستان شمیل بندرعباس به بخش ارتقاء یافت

استاندار هرمزگان عصر پنجشنبه با اعلام این خبر گفت: ارتقای دهستان شمیل به بخش، در راستای ارتقاء خدمات رسانی به مردم این منطقه و به عنوان یکی از اولویت های مجموعه دولت در هرمزگان در دستور کار قرار گرفته بود.

فریدون همتی، از نمایندگاه سابق و فعلی حوزه مرکزی هرمزگان در مجلس شورای اسلامی به دلیل همراهی برای تحقق این مصوبه قدردانی کرد.

وی با اشاره به تصویب 2 الحاق و انتزاع در شهرستان های میناب و رودان در وزارت کشور، بیان داشت: پس از ابلاغ رسمی این مصوبه از سوی وزارت کشور به استانداری هرمزگان، جزییات آن منتشر خواهد شد.

استاندار هرمزگان، توجه به مطالبات و درخواست های مردمی را یکی از سیاست های مهم دولت در استان عنوان و اظهار داشت: همراهی مردم، شوراهای اسلامی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در به ثمرنشستن این مطالبات، بسیار حائز اهمیت و قابل تقدیر است.

همتی ادامه داد:در راستای اجرای قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری و با توجه به پیگیری و آنالیز های صورت گرفته، هیات وزیران با تغییر و اصلاحات تقسیماتی در استان هرمزگان موافقت کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1364

به "خبرنگاران دهستان شمیل بندرعباس به بخش ارتقاء یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دهستان شمیل بندرعباس به بخش ارتقاء یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید