خبرنگاران مسوولان حضوری مسائل مجتمع های مسکن مهر را رصد نمایند

به گزارش مرجع مقالات، بندرعباس- خبرنگاران- فرماندار حاجی آباد از مسوولان اداره راه و شهرسازی و هم چنین شهرداری این شهرستان خواست با حضور در مجتمع های مسکن مهر مسائل مردم در این مجتمع ها را پیگیری و رصد نمایند.

خبرنگاران مسوولان حضوری مسائل مجتمع های مسکن مهر را رصد نمایند

جهت دریافت خدمات خرید درب ضد حریق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

حمید جهانگیری دوشنبه شب درنشست آنالیز مسائل مسکن های مهر شهر حاجی آباد با اشاره به ساخت و سازهای غیرقانونی در مسکن های مهر اضافه نمود: بعضی از ساخت وسازهای غیرمجاز، خدمات رسانی در مواقع بحرانی به ساکنان را با مسائلی روبرو می نماید لذا مسوولان در حوزه های مرتبط با مسکن مهر باید از این مجتمع ها حضوری بازدید نمایند.

وی ادامه داد: بعضی از مسائل موجود مانند تعیین نشدن حریم و محوطه سازی متوجه متولیان ساخت و ساز در زمان وقت است که باید با بازنگری دوباره مسائل موجود برطرف گردد.

فرماندار حاجی آباد گفت: ساکنان در این مجتمع ها نباید با اقدامات غیرقانونی، خدمات رسانی به سایرین را با مشکل روبرو نمایند.

جهانگیری فراهم کردن امکانات و زیرساخت های لازم برای خدمات رسانی عمومی را ضروری دانست و اضافه نمود: با متخلفان باید برخورد قانونی صورت گیرد تا در خدمات رسانی برای سایر ساکنان مسئله ای ایجاد نگردد.

وی ضمن قدردانی از کوشش های سپاه، شهرداری و شورای شهر حاجی آباد مبنی بر برگزاری کارفرهنگی در بعضی مسکن های مهر، آغاز این فعالیت های فرهنگی در محلات را فرصت ارزشمندی برای نهادینه کردن قوانین در بین ساکنان این مجتمع ها دانست.

علاوه بر مسائل حقوقی بعضی مجتمع های مسکن مهر، رعایت نکردن حقوق شهروندی از جاره نشین ها و بعضی از ساکنان، نصب کانکس ها در قالب سوپر مارکت شخصی در این مجتمع ها، قطعی مکرر آب و تعیین نبودن هزینه های ثابت شارژ و مبلغ پرداختی آب و برق بخشی از مسائل موجود در بعضی از مجتمع ها باعث ایجاد تنش بین ساکنان می گردد.

استاندارهرمزگان مردادماه امسال در نشست ستاد بازآفرینی شهری و شورای مسکن این استان بیان کرد: بیش از هزار و 500 واحد مسکن مهر نیز در قالب پنج تعاونی در هرمزگان، دارای مسائل حقوقی و پرونده در دستگاه قضایی هستند.

به گفته فریدون همتی، هزار و 304 واحد مسکن مهر در استان تا انتها شهریورماه امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد و همچنین هزار و 538 واحد مسکن مهر دیگر نیز در هرمزگان تا انتها سالجاری تکمیل و آماده واگذاری به متقاضیان خواهدشد.

از مجموع 53 هزار واحد مسکن مهرهرمزگان 36 هزار واحد در شهرک پیامبراعظم (ص) بندرعباس به عنوان عظیم ترین طرح مسکن مهر استان هرمزگان متمرکز شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1037

به "خبرنگاران مسوولان حضوری مسائل مجتمع های مسکن مهر را رصد نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مسوولان حضوری مسائل مجتمع های مسکن مهر را رصد نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید