خبرنگاران معاون استاندار: ساعت کاری اداره های هرمزگان از19 اردیبهشت تغییر می کند

به گزارش مرجع مقالات، بندرعباس- خبرنگاران- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گفت: طبق مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در راستای مدیریت مصرف برق، ساعت کاری اداره های استان از فردا یکشنبه 19 اردیبهشت تغییر می کند.

خبرنگاران معاون استاندار: ساعت کاری اداره های هرمزگان از19 اردیبهشت تغییر می کند

نازنین شیبانی تذرجی عصر شنبه با اعلام این خبر به رسانه ها افزود: ساعت کار اداره ها در استان هرمزگان از شنبه تا چهارشنبه از هفت صبح تا 13 ظهر تصویب و ابلاغ شده و روزهای پنجشنبه نیز تعطیل است.

وی بیان داشت: این مصوبه به تمامی اداره ها، دستگاه ها، بانک ها، بیمه ها و فرمانداری های استان هرمزگان ابلاغ شده است و مدیران باید ضمن رعایت ساعت کاری اعلام شده، دستور دهند پس از ساعت 13 تمامی لوازم برقی از مدار خارج و حداقل مصرف را داشته باشند.

دبیر شورای اداری استان هرمزگان اظهارداشت: مدیران به منظور کاهش مصرف و گذر از پیک بار مصرف برق در فصل گرما ترتیبی اتخاذ کنند تا با رعایت سایر مفاد مصوبه ابلاغی تمامی وسایل سرمایشی و روشنایی بعد از ساعت کاری از مدار خارج و بر حسن اجرای برنامه دقت و نظارت لازم صورت گیرد.

شیبانی تذرجی شرح داد: در ضمنً اداره ها، دستگاه ها، بیمه ها و بانک ها باید به صورت هفتگی مقدار برق مصرفی خود را گزارش دهند.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 خرداد 1400 بروزرسانی: 29 خرداد 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1644

به "خبرنگاران معاون استاندار: ساعت کاری اداره های هرمزگان از19 اردیبهشت تغییر می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون استاندار: ساعت کاری اداره های هرمزگان از19 اردیبهشت تغییر می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید