خواننده کانادایی هم خفاش خورها را سرزنش کرد

به گزارش مرجع مقالات، برایان آدامز خواننده کانادایی ضمن ابراز ناراحتی از لغو تمامی کنسرت هایش از جمله اجراهای رویال آلبرت هال لندن، از بازار تره بار و مصرف کنندگان خفاش در چین انتقاد کرد.

خواننده کانادایی هم خفاش خورها را سرزنش کرد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور گردشگری کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از فارس، برایان آدامز خواننده علت تعطیلی شدن تمام کنسرت هایش را بیماری مطرح کرد که ناشی از فرهنگ مصرف خفاش در چین است.

برایان آدامز خواننده کانادایی ضمن ابراز ناراحتی از لغو تمامی کنسرت هایش از جمله اجراهای رویال آلبرت هال لندن، از بازار تره بار و مصرف کنندگان خفاش در چین انتقاد کرد.

آدامز ویدئویی از خودش را که در حال اجرای آهنگ برشهایی مانند چاقوی با گیتار در اینستاگرام بود، به اشتراک گذاشت. این آهنگ یکی از پیروز ترین آهنگ های این خواننده است که در 1983 به پیروزیتی چشمگیر دست یافت.

وی گفت: قرار بود امشب سرآغاز کنسرت های من در سالن رویال آلبرت هال لندن باشد، اما به لطف بعضی از خفاش خورها و فروش در بازار حیوانات زنده، ویروسی به وجود آمد تا الان تمام جهان در تعطیلی و درد و رنج و بیماری کووید 19 و مرگ و میر انسان ها فرو برود.

بعضی معتقدند که بازارهای مرطوب شهر ووهان چین، منشا اصلی ویروس کرونا بودند.

بازار مرطوب (wet market) نوعی بازار عرضه موجودات زنده است که نام خود را از کف و سطح مرطوب خود می گیرد.

با این حال، هنوز هیچ ارتباط تأیید شده از ارتباط بین بیماری کووید 19 و بازارهای مرطوب ووهان اعلام نشده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 2 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 886

به "خواننده کانادایی هم خفاش خورها را سرزنش کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواننده کانادایی هم خفاش خورها را سرزنش کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید