داوری: هزینه هر لباس آتش نشانان 120 میلیون تومان است خبرنگاران

به گزارش مرجع مقالات، مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به افتتاح ایستگاه های جدید آتش نشانی گفت: هزینه هر لباس آتش نشانان حدود 120 میلیون تومان است.

داوری: هزینه هر لباس آتش نشانان 120 میلیون تومان است خبرنگاران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مهدی داوری رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری پایتخت در مراسم افتتاح سه ایستگاه جدید آتش نشانی و رونمایی از تجهیزات این سازمان گفت: تا کنون تعداد زیادی ایستگاه آتش نشانی در پایتخت افتتاح شده و زمان اعزام آتش نشانان به محل حادثه بسیار کوتاه تر شده است.

وی افزود: امروز یکی از این ایستگاه های جدید در حریم تهران مورد بهره برداری قرار گرفت که ساخت آن با مشارکت فرمانداری و استانداری اجرا شده است، البته با اعتبارات سازمان تجهیز و تکمیل شده است.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: هزینه تجهیز یک ایستگاه آتش نشانی حدود 30 میلیارد تومان است و بسیاری از تجهیزات وارداتی بوده و گران تهیه می شود.

داوری اظهار داشت: یکی از ایستگاه های جدید امروز ایستگاه 115 در خیابان سعدی و دیگری ایستگاه 116 در خیابان میرداماد است که هر دو این دو ایستگاه در محل پرترافیک ایجاد شده و جهت خدمت رسانی به موقع به حادثه دیدگان بسیار حائز اهمیت است.

وی اظهار کرد: سه ایستگاه جدید در فاز طراحی قرار گرفته و در سال 1400 افتتاح می شود که به طور کلی تا کنون 6 ایستگاه در دوره اخیر افتتاح شده است.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه تجهیزات حفاظت فردی باعث شده که آتش نشانان کمبودی را احساس نکنند، گفت: لباس آتش نشانی به صورت کامل 110 تا 120 میلیون تومان هزینه دارد که لباس مورد استفاده در کشور با استاندارد های روز دنیا نیز مطابقت داشته است.

داوری گفت: علاوه بر توجه موضوع تأمین تجهیزات و ایستگاه ها به مهارت آموزی و ایجاد سامانه برخط پایش ایمنی ساختمان ها نیز توجه داشته ایم و قرار است تا پایان سال 10 هزار ساختمان در این ساختمان بارگذاری شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1510

به "داوری: هزینه هر لباس آتش نشانان 120 میلیون تومان است خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوری: هزینه هر لباس آتش نشانان 120 میلیون تومان است خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید