درخواست قاطع مردم سپیددشت از استاندار تامین آب شرب شهر است

به گزارش مرجع مقالات، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا ملکشاهی راد ظهر پنج شنبه در دیدار با مردم شهر سپیددشت با تاکید بر اینکه مدیریت ارشد استان و مدیران باید آغاز به تصمیم گیری برای برطرف مسائل لرستان نمایند، گفت: هر چه در وصف مردم منطقه بخش پاپی و شهر سپیددشت بگویم کم است اما مردم هم از مسئولان توقع دارند.

درخواست قاطع مردم سپیددشت از استاندار تامین آب شرب شهر است

وی با اشاره به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم، گفت: مشکل آب شرب یکی از مهم ترین مسائل شهر سپیددشت است و این در حالیست که وعده ها در این زمینه هنوز تحقق پیدا نکرده است.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تامین آب شرب شهر سپیددشت همواره مورد پیگیری قرار گرفته است، گفت: مردم قاطعانه از مدیریت ارشد استان می خواهند که نسبت به برطرف مشکل تامین آب شرب شهر اقدام کند.

ملکشاهی راد با اشاره به مشکل راه اصلی و تامین آب شرب 60 روستای بخش پاپی، گفت: برق رسانی، گاز رسانی و ... از دیگر مطالبات مردم روستاهای این بخش است.

وی با بیان اینکه گزینه های متعددی برای برطرف مشکل آب سپیددشت وجود دارد، گفت: استاندار در این رابطه از صندلی حاکمیتی خود می تواند تصمیم لازم را در این زمینه بگیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 9

به "درخواست قاطع مردم سپیددشت از استاندار تامین آب شرب شهر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست قاطع مردم سپیددشت از استاندار تامین آب شرب شهر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید