درویش: علی دایی نه، با گل محمدی تا قهرمانی ششم ادامه می دهیم، نمی دانم با اسپانسر قطع همکاری شده است یا نه

به گزارش مرجع مقالات، مدیرعامل نو باشگاه پرسپولیس همکاری با علی دایی را رد کرد و گفت: مستحکم تر از قبل با یحیی گل محمدی برای رسیدن به ششمین قهرمانی کوشش می کنیم.

درویش: علی دایی نه، با گل محمدی تا قهرمانی ششم ادامه می دهیم، نمی دانم با اسپانسر قطع همکاری شده است یا نه

به گزارش خبرنگاران، رضا درویش مدیرعامل تازه باشگاه پرسپولیس درباره شرایط حضورش در این باشگاه گفت: چالش های بسیار زیادی در پیش داریم، اما امیدوارم با حضور نفرات تازهی که آقای سجادی برای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی نموده است و بعلاوه استفاده از تمام توان اهالی فوتبال، به خصوص دوستداران پرسپولیس، یکدلی و وفاقی ایجاد کنیم تا مسائلی را که پیش روی ماست، یک به یک حل کنیم.

وی اضافه نمود: یکی از تأکیدهای آقای سجادی، دغدغه ای بود که کمیسیون فرهنگی و فراکسیون ورزش مجلس داشت. سعی ما بر این است که بتوانیم این دغدغه ها را که دغدغه مردم و طرفداران پرسپولیس است، مرتفع کنیم تا به تیم آرامش بدهیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه یکی از دغدغه های دو باشگاه مرکز حل کردن مسائل مالی است و حالا شایعه شده مجید صدری پس از جدایی از باشگاه باعث قطع همکاری کارگزار باشگاه نیز شده است، گفت: نمی دانم قطع همکاری شده است یا نه، اما به محض اینکه کار را شروع کردیم، کارگروه حقوقی و مالی را تشکیل دادیم تا به موازات هم فعالیت خود را شروع نمایند.

درویش توضیح داد: اگر بتوانیم با این اسپانسر ادامه بدهیم، کار خود را پیش می بریم و گروه مالی دیگری را هم در کنار آن فعال کنیم. اگر هم قطع همکاری گردد، سعی می کنیم با یاری گروه های مالی بزرگی که داوطلب همکاری با پرسپولیس هستند، به شکلی برنامه ریزی کنیم که بتوانیم این مسائل عدیده را از پیش برداریم. البته وظیفه می دانم از آقای صدری که تا روز گذشته زحمات باشگاه را کشیده بود، تشکر کنم. بعلاوه از سایر مدیرانی که پیش از این برای پرسپولیس زحمت کشیدند.

وی راجع به اینکه در تکمیل مدارک پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان چه اقدامی صورت می گیرد، چرا که وزیر ورزش گفته همچنان امید هست و گویا تا شروع بازی های این فصل قرار است این امیدواری داده گردد، گفت: این یک بروکراسی اداری است و این نیست که من یک چیزی را از جایی بردارم و جای دیگری بگذارم. این سیر اداری باید طی گردد و ما با استفاده از حقوقدان های مجرب که سال ها در امورات فنی، ورزش و دعوی بین المللی هستند دنبال راهی خواهیم بود که شاید بتوانیم از این بحران خارج شویم.

مدیرعامل تازه باشگاه پرسپولیس ادامه داد: تمام کوشش مان را می کنیم تا از این مشکل عبور کنیم، هرچند این مشکل بسیار سنگینی است. تمام کوشش ما حل مشکل است، اما تصمیم گیرنده ما نیستیم و مرجع دیگری باید در این خصوص تصمیم بگیرد. نه تنها وزارت ورزش و دولت، بلکه مجلس و خانه ملت هم کوشش می نمایند این مشکل را حل نمایند.

درویش که رابطه خوبی با علی دایی دارد در پاسخ به این سؤال که گفته شده او تمایل به همکاری با دایی به عنوان سرمربی دارد و احتمال قطع همکاری با یحیی گل محمدی وجود دارد، گفت: اصلاً چنین چیزی امکان پذیر نیست. آقای گل محمدی و کادر فنی ما، به زعم خود علی دایی که گفته بود این کادر فنی شاید یکی از برترین های ایران و آسیاست، مستحکم تر با او ادامه همکاری می دهیم تا ششمین قهرمانی پیاپی را تجربه کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 اسفند 1400 بروزرسانی: 13 اسفند 1400 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1964

به "درویش: علی دایی نه، با گل محمدی تا قهرمانی ششم ادامه می دهیم، نمی دانم با اسپانسر قطع همکاری شده است یا نه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درویش: علی دایی نه، با گل محمدی تا قهرمانی ششم ادامه می دهیم، نمی دانم با اسپانسر قطع همکاری شده است یا نه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید