رونمایی از پیراهن جدید استقلال

به گزارش مرجع مقالات، کمپانی آل اشپورت از طراحی جدید کیت تیم فوتبال استقلال تهران رونمایی کرد.

رونمایی از پیراهن جدید استقلال

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، کمپانی آل اشپورت به صورت رسمی پیراهن تیم استقلال تهران در نیم فصل دوم رقابت های لیگ نوزدهم را معرفی کرد. این پیراهن که طراحی آن با آنچه پیش از این در فضای مجازی منتشر شده بود متفاوت است قرار شده به غیر از مسابقات لیگ، در بازی های لیگ قهرمانان آسیا هم مورد استفاده قرار بگیرد.

کمپانی آل اشپورت طرحی از برج آزادی و بناهای ایرانی را در پیراهنی که اکنون در وبسایت رسمی اش به فروش می رسد برای نیم فصل دوم در نظر گرفته بود که با وجود مخالفت های زیاد و شباهاتی که این کیت با پیراهن اول باشگاه چلسی انگلیس داشت طرح دیگری را تولید کرده است.

لوگوی اصلی باشگاه استقلال به صورت هایلایت روی رنگ آبی نفتی پیراهن طراحی شده نقش جالبی به البسه جدید شاگردان فرهاد مجیدی داده است. فرهاد مجیدی علاقه ای به طراحی قبلی این کمپانی نداشت و به نظر می رسد تلاش آنها سبب شود تا سرمربی استقلال در ادامه فصل مسئله ای برای ادامه همکاری نداشته باشد.

این کیت هنوز در سایت رسمی آل اشپورت قرار نگرفته است اما نمونه قبلی که مورد استقبال مجیدی قرار نگرفته بود با قیمت 220 هزار تومان برای فروش در دسترس است. باید منتظر ماند و دید که قیمت این کیت چقدر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 777

به "رونمایی از پیراهن جدید استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از پیراهن جدید استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید