رکورد های جدید آتالانتا در سری A با تحقیر لچه

به گزارش مرجع مقالات، شاگردان جان پیرو گاسپرینی با پیروزی پرگل مقابل لچه، رکورد جدید در تاریخ باشگاه آتالانتا به ثبت رساندند.

رکورد های جدید آتالانتا در سری A با تحقیر لچه

به گزارش خبرنگاران، پیروزی 7 بر 2 تیم فوتبال آتالانتا مقابل لچه در هفته بیست و ششم سری A ایتالیا، ضمن تثبیت صندلی شاگردان جان پیرو گاسپرینی در رده چهارم جدول و نزدیک تر کردن آنها به سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده، یک رکورد هم برای تیم آبی و مشکی پوش برگامو به همراه داشت.

لچه در نیمه اول مقاومت خوبی برابر هجومی ترین تیم این فصل سری A نشان داد و با تساوی 2-2 به رختکن رفت اما در نیمه دوم آتالانتا 5 گل دیگر زد و قاطعانه ترین برد این فصلش را کسب کرد. این نه تنها پرگل ترین بازی آتالانتا در این فصل بود بلکه پرگل ترین بازی سری A در این فصل بود. در واقع از سی ام مارس 1952 که یوونتوس با نتیجه 7 بر 2 اودینزه را در هم کوبید دیگر سابقه نداشت که تیمی در لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با چنین نتیجه ای بر رقیب خود غلبه کند.

بعد از آن بازی، تنها بازی سری A که در آن تیم برنده 7 گل زد، در فصل 93-1992 بود که میلان با نتیجه 7 بر 3 فیورنتینا را شکست داد. در آن ملاقات که ماه اکتبر سال 1992 برگزار گردید، رود گولیت، مارکو فن باستن و دانیله ماسارو هر کدام دو گل زدند.

این پنجمین بار در فصل جاری است که آتالانتا در یک بازی بیش از 5 گل می زند، رکوردی که آخرین بار در فصل 59-1958 توسط میلان به ثبت رسید. آتالانتا با پیروزی مقابل لچه بعد از منچسترسیتی و پاری سن ژرمن به سومین تیم این فصل تبدیل شد که سه بازیکن با تعداد گل های دو رقمی دارد. این سه بازیکن دووان زاپاتا، یوسیپ ایلیچیچ و لوئیس موریل هستند. آتالانتا در این فصل سری A هفتاد گل زده دارد که با اختلاف بالاترین میزان در میان تمامی تیم های لیگ است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 807

به "رکورد های جدید آتالانتا در سری A با تحقیر لچه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد های جدید آتالانتا در سری A با تحقیر لچه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید