سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی 20 هزار نفر عضو دارد

به گزارش مرجع مقالات، به گزارش خبرنگاران، صادق پور مهدی بعداز ظهر سه شنبه ششم بهمن ماه جاری در نشست با اعضای هیئت مدیره جدید نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی در عمارت استانداری این استان، ضمن اشاره کوتاه بر فعالیت این سازمان نظام مهندسی گفت: این سازمان عملکرد خوبی داشته است.

سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی 20 هزار نفر عضو دارد

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

وی با بیان اینکه استان ما دومین استانی بود که بیش ترین شرکت کننده در انتخابات اخیر هیئت مدیره این نظام مهندسی را داشته و مازنداران با یازده میلیون و اندی نفر شرکت کننده، اولین استان در این انتخابات بوده است، ابراز داشت: آذربایجان شرقی با 8 هزار و اندی شرکت کننده، دومین استان بعد از مازنداران بوده و شرکت کننده بیش تری نسبت به تهران داشته است.

وی در انتها سخنان کوتاه خود ضمن اشاره به انتخاب تبریز به عنوان شهر گردشگری 2018 ابراز داشت: این سازمان با داشتن بیش از 20 هزار نفر عضو فعال می تواند در حوزه طراحی، نظارت و اجرای ساختمان های مدرن و متناسب با استاندارهای شهرسازی بیش ترین نقش را داشته باشد و در کنار بقیه مجموعه های مرتبط با این انتخاب، مؤثرترین نقش را ایفا نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 693

به "سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی 20 هزار نفر عضو دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی 20 هزار نفر عضو دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید