سخنگوی فدراسیون تیراندازی:تمرینات خانه حفظ آمادگی است، با همین کادر فنی تا المپیک ادامه می دهیم

به گزارش مرجع مقالات، سخنگوی فدراسیون تیراندازی گفت: تمرین تیراندازان در خانه جایگزین تمرینات اصلی نیست و فقط برای حفظ آمادگی است.

سخنگوی فدراسیون تیراندازی:تمرینات خانه حفظ آمادگی است، با همین کادر فنی تا المپیک ادامه می دهیم

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

ناصر رسولی در گفت و گو با خبرنگاران، در خصوص شرایط تیم ملی تیراندازی اظهار کرد: در حال حاضر اردوها به صورت آنلاین در خانه برگزار می گردد. ان شاءالله در اولین فرصت شرایط برگزاری اردو را فراهم کنیم و بتوانیم تیراندازان را به اردوی متمرکز در آزادی دعوت کنیم. زمان برگزاری اردو تعیین نیست ولی به محض اینکه بتوانیم شرایط سلامت بازیکنان را حفظ کنیم برپا خواهد شد.

رسولی در پاسخ به این سوال که آیا تمرینات خشک در خانه تاثیر منفی نمی گذارد، گفت: تمرینات در خانه شبه تمرین است که یاری می نماید ورزشکاران از آمادگی دور نباشند. قطعا این تمرینات جایگزین تمرینات اصلی نیست اما همانند بسیاری از رشته ها که تمرینات آمادگی جسمانی دارند، برای حفظ آمادگی است. نمی گردد ورزشکاران با آغاز اردوها از صفر آغاز نمایند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تعویق المپیک به سود تیراندازان ایرانی بود گفت: قطعا تاثیر مثبت خواهد داشت. تیراندازان تا حدی تمرین نموده بودند و به سطحی از آمادگی رسیده بودند. با توجه به اینکه المپیک هم یکسال به تعویق افتاده مربیان باید برنامه جدید اعلام نمایند تا بتوانند سطح آمادگی ورزشکاران را به بالاترین حد برسانیم. قطعا تغییراتی در برنامه مربیان ایجاد خواهد شد.

سخنگوی فدراسیون تیراندازی در خصوص ترخیص فشنگ های خریداری شده از اردوی هانوفر آلمان گفت: تا چند روز آینده ترخیص خواهد شد. قبل سال عمده کارها انجام شد اما به تعطیلات نورز خورد. شنبه یا یکشنبه هفته آینده ترخیص خواهد شد، مسئله ای وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با تعویق المپیک مربیان تیم ملی تغییر خواهند کرد گفت: خیر هیچ مسئله ای از نظر کادر فنی نداریم. مربیان ما همگی خوب و جزو بهترین مربیان ایرانی و خارجی هستند. با آن ها تا المپیک کار را ادامه خواهیم داد.

رسولی در پاسخ به این سوال که آیا مسابقاتی جایگزین جام جهانی هند که حکم کسب سهمیه به وسیله رنکینگ را داشت خواهد شد گفت: فعلا فدراسیون جهانی چیزی اعلام ننموده است. با توجه به اینکه مسابقات جام جهانی مونیخ که بعد از هند بود هم کنسل شد منتظریم ببینیم برنامه جدیی که فدراسیون جهانی اعلام می نماید، چیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 756

به "سخنگوی فدراسیون تیراندازی:تمرینات خانه حفظ آمادگی است، با همین کادر فنی تا المپیک ادامه می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی فدراسیون تیراندازی:تمرینات خانه حفظ آمادگی است، با همین کادر فنی تا المپیک ادامه می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید