سقوط استقلال به رده سوم؟ انتخاب با محمود فکری است

به گزارش مرجع مقالات، نگاهی به دیدار های روز جمعه لیگ: حفظ جایگاه اولی در شهر اولین ها دیداراستقلال با نفت مسجدسلیمان مهم ترین بازی این روز است و در سایر بازی ها نساجی با ذوب آهن روبه رو می شود و سایپا به مصاف گل گهر می رود. هر 3 بازی ساعت 15:00 شروع خواهد شد. مسابقات این هفته به یاد مرحوم مهرداد میناوند برگزار می شود.

سقوط استقلال به رده سوم؟ انتخاب با محمود فکری است

سایپا- گل گهر سیرجان: جدال استاد تساوی با ژنرال

سایپا در این فصل تیمی نشان داده که سخت شکست می خورد و در خانه اصلاً مغلوب نشده است. این تیم هفته گذشته دست به کار بزرگی زد و بر استقلال صدرنشین غلبه کرد تا شرایط این تیم بهتر از همیشه شود. در طرف مقابل اوضاع و احوال برای گل گهر خوب نیست. این تیم پس از استارت طوفانی در ادامه نتوانسته پیروز نشان دهد و در 7 بازی اخیر خود تنها یک پیروزی بدست آورده است. ابراهیم صادقی 2 بار با امیر قلعه نویی دیدار داشته که هر 2 بازی با تساوی بدون گل به پایان رسیده البته امیر قلعه نویی با 16 بار شکست دادن سایپا هیچ تیمی را بیش از این در لیگ برتر شکست نداده است.

نفت مسجدسلیمان- استقلال: ادامه فرایند خوب برابر نفت مسجدسلیمان

استقلال علی رغم شکست برابر سایپا، صدر جدول را حفظ کرد، ولی دو تیم سپاهان و صنعت نفت را چسبیده به خود می بیند و لغزش این تیم می تواند منجر به سقوط این تیم به رتبه سوم شود. در 6 تقابل دو تیم در لیگ برتر استقلال 5 بار به پیروزی رسیده و نفت مسجدسلیمان مقابل هیچ تیمی این قدر شکست نداشته است. استقلال با 6 کلین شیت رکورددار لیگ است و با 4 گل خورده بهترین خط دفاع بازی های خارج از خانه را در اختیار دارد. جدال های دو تیم اکثراً خشن بوده و در 5 مصاف قبلی 5 بازیکن اخراج شده اند.

مهم ترین غایب استقلال در این مسابقه شیخ دیاباته است که همراه این تیم به مسجدسلیمان نرفته است.

نساجی مازندران- ذوب آهن اصفهان: آیا تیمی از بحران خارج می شود؟

دو تیم نساجی و ذوب آهن در بدترین فرم ممکن به دیدار هم می فرایند. نساجی و ذوب آهن در 5 بازی آخر خود از 30 امتیاز ممکن روی هم تنها 4 امتیاز کسب کردند. ذوب آهن بدترین روز های تاریخ خود را سپری می کند و برای اولین بار تا این مقطع از لیگ پیروز به پیروزی نشده است. نساجی هم در 8 دیدار اخیر خود تنها 2 امتیاز بدست آورده است. تقابل های دو تیم در تاریح لیگ برتر بسیار کم گل بوده و در مجموع 0.75 گل در هر بازی داشته است. نساجی تا به امروز به ذوب آهن گل نزده و ذوب آهن تنها تیمی است که در تمام ادوار حضور نساجی در لیگ برتر حضور داشته و توانسته دروازه خود را برابر ذوب آهن بسته نگاه دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1462

به "سقوط استقلال به رده سوم؟ انتخاب با محمود فکری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط استقلال به رده سوم؟ انتخاب با محمود فکری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید