سیاستمدار هندی: اعمال فشار از سوی دولت باعث به نتیجه نرسیدن پرونده کشتار مسلمانان دهلی شده است

به گزارش مرجع مقالات، رئیس حزب عوام هند با انتقاد از مداخله دولت در فرایند پفراینده کشتار مسلمانان دهلی نو، این دخالت را عامل به نتیجه نرسیدن پفراینده توصیف کرد.

سیاستمدار هندی: اعمال فشار از سوی دولت باعث به نتیجه نرسیدن پرونده کشتار مسلمانان دهلی شده است

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور بمبئی ما را تجربه کنید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از ملت تایمز، سجنی سینگ رئیس حزب عوام (عام آدمی) هند گفت: نهادهای وابسته به دولت هند و سازمان های خاص به صورت مداوم در فرایند پیشرفت پفراینده کشتار مسلمانان در دهلی نو دخالت می نمایند.

وی توضیح داد: این دخالت های آشکار حتی باعث شده تا پفراینده وکیل مناسبی نیز نداشته باشد و وکلای کارکشته نتوانند مسئولیت آن را به عهده بگیرند.

سجنی سینگ گفت: کشتار مسلمانان در دهلی نو یک مساله ملی است و دولت نباید با دخالت بی جا در فرایند پفراینده باعث به نتیجه نرسیدن آن بشود.

این سیاستمدار هندی اضافه نمود: به نتیجه رسیدن این پفراینده تنها یک روش دارد و آن هم این است که پلیس بتواند یک تحقیقات آزاد و شفاف بدون مشکل و دخالت دستگاه های دولتی انجام دهد.

وی گفت: تعیین نیست که تحقیقات این پفراینده به چه شکل انجام می شود و حتی خود پلیس نیز نسبت به نحوه انجام تحقیقات اعتراض دارد.

سجنی سیگ اضافه نمود: ما اطلاع دقیق داریم که پلیس خود در کوشش است عده ای را مجرم و متهم جلوه دهد و از سوی دیگر برای خارج کردن نام عده ای از مظان اتهام نیز کوشش زیادی انجام می دهد.

لازم به ذکر است پفراینده قتل مسلمانان در دهلی نو به زمان سفر ترامپ به هند بازمی شود که در آن حمله هندوهای افراط گرا که از حمایت نیروهای نظامی برخوردار بودند باعث کشته شدن 53 مسلمان و زخمی شدن 400 نفر دیگر شد.

بعدها تعیین شد که هندوها حمله را از قبل برنامه ریزی نموده بودند و در یک گروه واتساپی مبادرت به تهیه اسلحه گرم نموده بودند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 1103

به "سیاستمدار هندی: اعمال فشار از سوی دولت باعث به نتیجه نرسیدن پرونده کشتار مسلمانان دهلی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیاستمدار هندی: اعمال فشار از سوی دولت باعث به نتیجه نرسیدن پرونده کشتار مسلمانان دهلی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید