سیر تا پیاز جام جهانی

به گزارش مرجع مقالات، خبرنگاران: کری ستاره کاستاریکا برای ایتالیا و انگلیس، پایین آمدن بیلان کار در مالزی به خاطر جام جهانی، نخستین کارت قرمز جام برای یک اروگوئه ای و... از مهترین اخبار جام جهانی هستند.

سیر تا پیاز جام جهانی

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرنگاران،

کری ستاره کاستاریکا برای ایتالیا و انگلیس

جوئل کمپل، هافبک- مهاجم 21 ساله کاستاریکا که با بازی خوب و گلزنی اش از دلایل اصلی پیروزی شگفت انگیز 1-3 این تیم برابر اروگوئه بود، گفت با این که کاوانی و یارانش ابتدا با نتیجه 0-1 از آنها پیش افتاده بودند، اما وی یقین داشته که کاستاریکا پیروز میدان خواهد شد. وی اضافه نمود: هنوز کارمان تمام نشده و نوبت به ایتالیا و انگلیس هم می رسد تا دردسرهای تقابل با ما را حس نمایند.

پایین آمدن بیلان کار در مالزی به خاطر جام جهانی

طبق آمار جدید وزارت کشور مالزی، از زمان آغاز برگزاری جام جهانی سال جاری، بسیاری از کارمندان این کشور با تأخیرهای مداوم در محل کار خود ظاهر می شوند و این مسأله بیلان کار را در این کشور در چهار روزی که از آغاز این مسابقات می گذرد، بشدت کاهش داده است. آنها تا دیروقت شب به تماشای مسابقات جام در پای تلویزیون های خود می نشینند و صبح ها دیرهنگام و خواب آلود در محل های کار خود ظاهر می شوند و آنجا هم چرت می زنند!

نخستین کارت قرمز جام برای یک اروگوئه ای

نخستین کارت قرمز جام جهانی بیستم، شنبه شب در شکست غیرمنتظره 1-3 اروگوئه برابر کاستاریکا در گروه چهارم این مسابقات نصیب یک بازیکن اروگوئه به نام ماکسیمیلیانو پریرا شد. وی در وقت تلف شده (4+90) و در پی خشونت های مکررش با کارت قرمز داور روبرو و بازی چند ثانیه زودتر از سایرین برای او تمام شد.

تابارز: انتظار این بازی را از کاستاریکا نداشتم

اسکار تابارز، سرمربی تیم ملی فوتبال اروگوئه گفت از شکست 1-3 برابر کاستاریکا در مسابقات روز گذشته جام جهانی سرخورده نشده و برعکس مصمم است که این باخت را جبران و از نو برای اروگوئه کسب اعتبار کند. وی اضافه نمود: هنوز هم نمی دانم سطح بازی کاستاریکا معمولاً به چه حد و اندازه هایی می رسد اما آنچه برابر ما ارائه دادند، فوق العاده بود و من را شگفت زده کردند. کار ما حالا سخت شده زیرا تیم ما به لحاظ روحی هم بعد از این واقعه نزول نموده است.

سرمربی کاستاریکا: این برد تاریخی بود

خورگه لوئیس پینتو، سرمربی تیم ملی فوتبال کاستاریکا گفت از برد 1-3 شاگردانش برابر اروگوئه احساس غرور می نماید زیرا آنها برابر یکی از قدرت های سنتی فوتبال امریکای جنوبی، نتیجه ای تاریخی کسب نموده اند. وی اضافه نمود: یادتان باشد که مهار ستاره های اروگوئه کار آسانی نبود ولی مردان بی ادعای ما این کار سخت را آسان کردند.

سانتوس: مستحق باخت 0-3 نبودیم

فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال یونان گفت هر چند تیمش از بعضی جهات در دیدار با کلمبیا لغزش هایی داشته اما باخت 0-3 برابر این رقیبت در چارچوب پیکارهای گروه سوم جام جهانی 2014 نیز منصفانه نبوده و حقایق و وقایع داخل میدان را جلوه گر نشده است. وی اضافه نمود: تمرکز لازم را نداشتیم و ضربات آخر را بد می زدیم، در غیر این صورت امکان نداشت چنین نتیجه یکطرفه ای به دست آید.

بوفون بازی با کاستاریکا را هم از دست داد

آخرین خبرها از تیم ملی فوتبال ایتالیا حاکی از این است که جیانلوییجی بوفون دروازه بان باتجربه این تیم تا قبل از دیدار با اروگوئه نمی تواند لاجوردی پوشان را همراهی کند. تیم ملی ایتالیا با وجود این که پیش از نخستین مسابقه خود در جام جهانی مقابل انگلیس، دو بازیکن کلیدی اش را از دست داده بود، توانست با نتیجه 2 بر یک به فزونی برسد.

این تیم در بازی دوم آدینه شب به مصاف کاستاریکا می رود و سپس با اروگوئه دیگر تیم گروه D دیدار خواهد نمود. بوفون و ماتیا دچیلیو، دو بازیکن مصدوم ایتالیا در دیدار مقابل انگلیس بودند که با وجود این گفته می گردد دچیلیو برای بازی مقابل کاستاریکا آماده است اما بوفون تا قبل از دیدار با اروگوئه نمی تواند بازی کند.

قوزک پای چپ بوفون در هنگام تمرین قبل از بازی با انگلیس پیچ خورد و همین امر موجب تورم تاندون ساق پای او شده است.

خبرنگاران: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 447

به "سیر تا پیاز جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیر تا پیاز جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید