عقب نشینی سرمربی پرسپولیس درباره مواضع خود علیه استقلال

به گزارش مرجع مقالات، به گزارش خبرنگاران، افشین پیروانی و گابریل کالدرون امروز شنبه در باشگاه حضور پیدا کردند تا طبق روال هفتگی در جلسه ای با محمد حسن انصاریفرد شرکت نمایند.

عقب نشینی سرمربی پرسپولیس درباره مواضع خود علیه استقلال

در این نشست درباره امور مختلف تیم از جمله بازی پیش رو، سفر به اهواز، تبادل نظر، هماهنگی و برنامه ریزی شد.

از جمله مسائل مطرح شده در این جلسه، موضوع مربوط به جذب مهاجم در نیم فصل بود. مدیر عامل پرسپولیس در این ارتباط به سرمربی سرخپوشان گفت: باشگاه با بعضی گزینه ها که معرفی شده اند و شرایط بهتر دارند در حال مذاکره است تا اگر امکان جذب باشد به شکل قطعی به گابریل کالدرون معرفی شوند. ما در حال آنالیز هستیم و شما هم گزینه هایی که دارید را معرفی کنید.

کالدرون درباره بازی با ماشین سازی، دیدار پیش رو با فولاد و وضعیت تیم و تمرینات صحبت هایی را عنوان نمود. در بخشی از این جلسه امام وردی معاون ورزشی باشگاه درباره وضعیت اقامت و گذرنامه و خروج اینیگو بدنساز تیم که دوشنبه شب برای سفری چند روزه راهی کشورش می گردد شرح داد و با کالدرون گفت هیچ مسئله ای برای ورود و خروج مربیان خارجی تیم وجود ندارد.

در این جلسه، خواجه وند معاون حقوقی باشگاه هم حضور یافت و درباره دفاعیه ای که قرار است باشگاه با توجه به مصاحبه صورت گرفته از طرف کالدرون به سازمان لیگ ارسال کند شرحاتی داد.

کالدورن در این جلسه تاکید نمود هرگز منظورم استقلال نبوده و فقط درباره داوری بازی استقلال و پارس جنوبی جم و آن پنالتی و آفساید حرف زدم. شرحات ویژه تر کالدورن به دفاعیه ای که خواجوند مدیر حقوقی باشگاه در هماهنگی با پیروانی در دو روز گذشته آماده نموده بود اضافه شد. در این جلسه قدوسی مشاور مدیر عامل و مدیر روابط عمومی باشگاه هم حضور داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: atusocialscience.ir شناسه مطلب: 501

به "عقب نشینی سرمربی پرسپولیس درباره مواضع خود علیه استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عقب نشینی سرمربی پرسپولیس درباره مواضع خود علیه استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید